;
coinex

پذیرش دوج کوین توسط اسپیس‌ ایکس منجر به رشد این میم‌کوین شد

پس از انتشار خبر پذیرش دوج کوین توسط اسپیس‌ ایکس قیمت این میم کوین بیش از 8 درصد رشد کرد. ایلان ماسک روز جمعه دوج کوین را به عنوان روش پرداخت پذیرفت.

روز جمعه پس از اعلام خبر پذیرش دوج کوین توسط ایلان ماسک، قیمت این میم کوین رشد کرد. مدیر عامل اسپیس ایکس در یک پیام توییتری اعلام کرد که کالاهای تسلا و اسپیس ایکس به زودی توسط دوج کوین قابل خریداری خواهند بود.

دوج کوین همچنین ممکن است برای پرداخت سرویس روزانه اینترنت استارلینک نیز مورد استفاده قرار گیرد. استارلینک یک اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای است که خدمات خود را به دورافتاده‌ترین مناطق روستایی جهان ارائه می‌کند.

پذیرش دوج کوین توسط اسپیس‌ ایکس

پس از انتشار توییت ماسک در مورد پذیرش دوج کوین توسط اسپیس ایکس ، قیمت این میم کوین رشد قابل توجهی کرد. در زمان انتشار توییت، هر واحد دوج با قیمت 0.078399 دلار معامله می‌شد. پس از گذشت چند ساعت این میم کوین 8 درصد رشد کرده و به قیمت 0.084927 دلار رسید. رشد قیمتی دوج کوین پایدار نماند و این ارز به 0.081469 دلار رسید.

پذیرش دوج کوین توسط اسپیس‌ ایکس منجر به رشد این میم‌کوین شد

شرکت تسلا اولین بار در ماه ژانویه (دی) پرداخت با دوج‌کوین را برای برخی از کالاهای خود پذیرفت. این شرکت خودروسازی معروف در حال حاضر از هیچ ارز دیجیتال دیگری به غیر از دوج کوین پشتیبانی نمی‌کند. این شرکت در گذشته از بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کرد اما به دلیل مشکلات زیست محیطی این رمزارز از لیست ارزهای پشتیبانی‌شده تسلا خارج شد.

ایلان ماسک در ژوئن (خرداد) سال گذشته اعلام کرده بود در صورتی که ماینرها بتوانند 50 درصد مصرف انرژی پاک را تأیید کنند، پذیرش BTC را از سر خواهد گرفت؛ اما وی تاکنون نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بوده است.

علاقه شدید ایلان ماسک به دوج کوین

ماسک جزو طرفداران قدیمی دوج کوین به شمار می‌رود.  علاقه‌مندان به این میم کوین او را با لقب پدر دوج می‌شناسند. ایلان ماسک در گذشته اعلام کرده بود که رمزارزهای بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را هولد کرده است؛ با این وجود، شرکت اسپیس ایکس تنها ذخایر بیت کوینی دارد. شرکت تسلا در حال حاضر بیش از 1.26 میلیارد دلار دارایی دیجیتال دارد.

پذیرش دوج کوین توسط اسپیس‌ ایکس منجر به رشد این میم‌کوین شد

رئیس Spacex در ماه می به این نکته اشاره کرد که دوج کوین یک ارز دارای پتانسیل است؛ در حالی که بیت کوین گزینه بهتری برای ذخیره ارزش‌ها به شمار می‌رود. مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس در حال حاضر در تلاش برای خرید توییتر است. این معامله به دلیل بررسی صحت میزان ربات‌های اسپم توییتر در حالت تعلیق قرار دارد. شرکت توییتر ادعا می‌کند کمتر از 5 درصد از کاربران این پلتفرم ربات و حساب‌های هرزنامه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پذیرش دوج کوین توسط اسپیس‌ ایکس چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر