;
coinex

مردی که سرمایه خود را در فروپاشی Luna از دست داده بود خودکشی کرد

یک مرد تایوانی که به دلیل فروپاشی Luna حدود 2 میلیون دلار از دارایی خود را از دست داده بود، دست به خودکشی زد.

حوالی ساعت 2 نیمه شب روز سه شنبه 24 می (3 خرداد 1401)، مردی تایوانی خود را از ساختمان به پایین پرت کرد. علت این خودکشی از دست دادن سرمایه هنگفت 2 میلیون دلاری در پی سقوط اکوسیستم ترا بود.

خودکشی مرد تایوانی پس از فروپاشی Luna

طبق گزارش‌های خبرگزاری NOWnews، وو نان، ساکن محله Taichung، از مجتمع مسکونی لوکس و بلند خود به پایین پرید. یک افسر امنیتی که تا دیر وقت مشغول به کار بود، با شنیدن صدای بلند با عجله محل کار خود را ترک کرده و به سمت محل حادثه حرکت کرد. او در نهایت با بدن مجروح Wu Nan مواجه شد.

مردی که سرمایه خود را در فروپاشی Luna از دست داده بود خودکشی کرد

به عقیده نیروهای پلیس، وو نان به احتمال زیاد پس از سقوط به طبقه اول ساختمان جان خود را از دست داده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که وو در طبقه سیزدهم ساختمان سکونت داشته است. بررسی اولیه نشان داد که وو یادداشتی برای خودکشی خود به جای نگذاشته و هیچ نشانه‌ای از حمله یا درگیری نیز در محل حادثه یافت نشد.

نیروهای پلیس با ردیابی و بررسی تاریخچه تلفن وو متوجه شدند که وی اخیراً تماس‌هایی با دوستان و خانواده خود داشته است. در این تماس‌ها او از دست دادن 99 درصد از ارزش سرمایه خود پس از فروپاشی Luna ابراز تأسف کرده بود.

جزئیات خودکشی مرد تایوانی

Wu Nan بیش از 2 میلیون دلار سرمایه خود را در لونا سرمایه‌گذاری کرد و تنها پس از گذشت 2 روز 99 درصد از سرمایه‌اش را از دست داد. دارایی‌هایی وو از 2 میلیون دلار به هزار دلار رسید. مقامات امنیتی در حال بررسی‌های بیشتر در زمینه با تراکنش‌های مالی و دلیل خودکشی وو نان هستند.

استیبل کوین UST در روز 7 می (17 اردیبهشت) شاهد سقوطی شدید و تاریخی بود. قیمت این رمزارز در روز 9 می (19 اردیبهشت) به 35 سنت رسید. سه روز بعد قیمت لونا نیز از 80 دلار به زیر یک دلار رسید. از تاریخ 9 می تا کنون، فعالیت بلاک چین ترا به طور کامل متوقف شده است و UST دیگر به دلار آمریکا متصل نیست. ارزش بازار رمزارزها با فروپاشی Luna بیش از 40 میلیارد دلار کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروپاشی Luna چیست؟ آیا شما نیز با ریزش این رمزارز دچار ضرر شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: coinquora

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر