;
coinex

لیست پردآمدترین مدیران جهان 2021 منتشر شد؛ ایلان ماسک اول است یا تیم کوک؟

پردرآمدترین مدیران جهان سالانه توسط مجلات و منابع زیادی رتبه‌بندی می‌شوند. برترین‌های این لیست به نقل از مجله‌ی فروچون را در تکراتو بخوانید.

مجله فورچون لیستی از پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2021 را منتشر کرد. این فهرست شامل اطلاعاتی در مورد اسامی و درآمد سالیانه‌ مهم‌ترین مدیران جهان است. در این لیست رقابت سنگینی بین اولین و دومین مرد ثروتمند جهان دیده می‌شود. یک بار دیگر ایلان ماسک، مدیر ارشد شرکت‌های تسلا، کمپانی بورینگ و اسپیس ایکس در رتبه‌ی اول فهرست قرار گرفت. رتبه‌ دوم این فهرست به مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک اختصاص یافت.

پردرآمدترین مدیران جهان در سال 2021 چقدر درآمد داشتند؟

درصد قابل توجهی از حقوق مهم‌ترین مدیران جهان، یعنی ایلان ماسک 48 ساله را رشد سهام‌ها تشکیل می‌دهد. به گزارش مجله‌ معتبر گلوبال فورچون، درآمد ایلان ماسک در سال 2021، 23.5 میلیارد دلار بود. او بخش اعظم این ثروت عظیم را از رشد سهام ناگهانی شرکت تسلا به دست آورد.

 حقوق پردرآمدترین مدیر جهان

تیم کوک در رتبه‌ی دوم

فاصله‌ بین ثروت اولین و دومین پردرآمدترین مدیران جهان چشمگیر است. تیم کوک، مدیر عامل شرکت موفق اپل در سال 2021، با درآمد بیش از 770 میلیون دلار به فرد دوم لیست فورچون گلوبال تبدیل شد. تیم کوک این موفقیت را به رشد بی‌سابقه‌ ارزش سهام شرکت اپل مدیون است.

موفقیت شرکت اپل سبب شد تا پاداشی 99 میلیون دلاری نصیب مدیر عامل شرکت، یعنی تیم کوک شود. هرچند فاصله‌ بین ثروت تیم کوک و ایلان ماسک بسیار زیاد است، اما کسب رتبه‌ی دوم موفقیتی چشمگیر برای اوست.

در ادامه‌ی لیست پردرآمدتربن مدیران جهان، نام مدیر عامل انویدیا یعنی جنسن هوانگ به چشم می‌خورد. او که در سال 2021، درآمدر 561 میلیون دلاری داشت، رتبه سوم را با رشد سهام شرکت در سال‌های اخیر به دست آورد.

رتبه‌‌ی چهارم گزارش فورچون را مدیرعامل نتفلیکس به خود اختصاص داده و در سال 2021، 453.5 میلیون دلار درآمد داشته است.

به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم نیز اسم مدیر عامل شرکت داروسازی Regeneron با درآمد سالانه بیش از 452 میلیون دلار و مدیرعامل کمپانی saleforce، با دستمزدی بیش از 439 دلار به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پردرآمدترین مدیران جهان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر