;
coinex

تریلر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch را تماشا کنید

تریلر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch توسط شبکه استریم +Disney پخش شد تا بار دیگر طرفداران دنیای جنگ ستارگان را به ماجراجویی جدیدی ببرد.

با گسترش روز افزون استریم‌های مختلفی همچون نتفلیکس و آمازون و همچنین استقبال زیاد مخاطبین به سریال‌ها، لوکاس فیلم با همکاری کمپانی دیزنی تصمیم گرفت، برای گسترش جهان جنگ ستارگان سریال‌هایی برای استریم +Disney بسازد. لوکاس فیلم در اولین قدم سریال The Mandalorian را ساخت که با استقبال خوب طرفداران جنگ ستارگان مواجهه شد. حال پس از گذشت سه سال از شروع پروژه The Mandalorian، لوکاس فیلم سریال‌های بیشتری را برای جهان Star Wars آماده کرده است. یکی از این سریال‌ها، اولین انیمیشن جهان Star Wars به نام  Bad Batch است که فصل اولش توجهات زیادی را به خود جلب کرد. داستان این سریال درباره گروهی از نخبگان است که با دستکاری ژنتیکی به وجود آمده‌اند.

چه تغییراتی در تریلر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch دیده می‌شود؟

خبر ساخت فصل دوم Bad Batch در سال 2021 و در حین پخش فصل اول سریال اعلام شد. به نظر می‌رسد فصل دوم پس از یک جهش زمانی کوتاه اتفاق می‌افتد، زیرا برخی از شخصیت‌ها در این تریلر کمی مسن‌تر به نظر می‌رسند. یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی در زره‌های تیم است که شامل طرح‌ها و رنگ‌های کمی جدید است.

تریلر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch

لوکاس فیلم روز یکشنبه در جریان پنل نمایش در جشن جنگ ستارگان 2022 اعلام کرد که فصل دوم این مجموعه انیمیشن پاییز امسال از راه خواهد رسید.

امسال، لوکاس فیلم در جشن جنگ ستارگان از دیگر برنامه‌هایش برای استریم +Disney نیز رونمایی کرد؛ از جمله فصل سوم  The Mandalorian، اولین تریلر Andor، جزئیات جدید در مورد Star Wars: Skeleton Crew، اولین تریلر برای بازی جدید Star Wars Jedi: Survivor و همچنین نمایش دو قسمت اول Obi-Wan Kenobi.

تریلر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر فصل دوم Star Wars: The Bad Batch چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر