;
coinex

قابلیت Twitter Circle به صورت رسمی فعال شد؛ کلوزفرندز توییتر

با قابلیت Twitter Circle می‌توانید پست‌های خود را فقط با افرادی به اشتراک بگذارید که به آنها اعتماد دارید. این قابلیت رسما فعال شده و به مرور زمان، در دسترس کاربران جهانی قرار می‌گیرد.

قابلیت Close Friends در اینستاگرام که در سال 2018 راه‌اندازی شد، به شما اجازه می‌دهد استوری خود را تنها با گروه کوچکی از دوستان صمیمی خود به اشتراک بگذارید. همه فالورها نمی‌توانند استوری‌های کلوز فرندز را ببینند. اگر در دایره دوستان صمیمی باشید، استوری برای شما با یک حلقه سبز رنگ نمایش داده می‌شود.

توییتر هم قابلیتی را راه‌اندازی کرده که شبیه به کلوز فرندز است؛ این قابلیت با اسم Circle معرفی شده و پس از تست‌های اولیه، قرار است به مرور زمان در دسترس کاربران جهانی این پلتفرم قرار بگیرد.

راه‌‌اندازی رسمی قابلیت Twitter Circle

زمانی که می‌خواهید یک توییت جدید بنویسید،‌ در قسمت مخاطبان مشاهده می‌کنید که یک گزینه جدید به نام Twitter Circle اضافه شده است. قسمت مخاطبان توییتر به‌صورت پیش‌فرض روی حالت «Everyone» تنظیم شده؛ اما اگر در گروه خاصی هم فعالیت می‌کنید، گزینه «Communities» هم برای شما نمایش داده می‌شود. و حالا قابلیت Twitter Circle نیز اضافه شده است.

شما در این قسمت می‌توانید با انتخاب گزینه «Edit»، افرادی که مد نظر دارید را به دایره دوستان نزدیک خود اضافه کنید یا اینکه برخی از آنها را حذف کنید. خوشبختانه افرادی که به این گروه اضافه یا حذف می‌شوند، هیچ نوتیفیکیشنی دریافت نمی‌کنند و از تنظیمات شما بی‌اطلاعند.

توییت‌های Circle با یک اعلان سبز رنگ مشخص می‌شوند و افراد متوجه می‌شوند که تنها افرادی می‌توانند این توییت را ببینند که در دایره دوستان نزدیک باشند.

برخی افراد در حال حاضر،‌ دو حساب کاربری مجزا دارند؛ یکی برای عموم و دیگری برای دوستان نزدیک. با قابلیت Twitter Circle این مشکل برطرف می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید مخاطب توییت‌های خود را انتخاب کنید.

ممکن است برخی افراد هنوز به این قابلیت دسترسی نداشته باشند. این مسئله نشان می‌دهد که راه‌اندازی آن در مراحل اولیه است و به‌زودی در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد؛ فقط باید کمی صبر کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت Twitter Circle چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر