;
coinex

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A51 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A51)

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51 موضوعی است که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است. اگر قصد خرید گوشی دارید با مقایسه گلکسی a51 و پوکو X4 پرو همراه ما باشید.

دو کمپانی سامسونگ و شیائومی هر دو تولید کننده گوشی‌های موبایل هستند که محصولات آنها در سراسر جهان دارای طرفدارانی بسیارند. در واقع این دو کمپانی تبدیل به رقیب هم شده‌اند و این باعث شده هر دو شرکت برای تولید محصولات بهتر تلاش کنند.

دو گوشی پوکو ایکس 4 و گلکسی a51 هر دو بسیار محبوب و پرطرفدارند و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند که در ادامه مورد بررسی قرار گفته است.

اگر مایل هستید در مورد دو گوشی پوکو X4 پرو و گلکسی a51 اطلاعات بیشتری داشته باشید، با مقایسه پوکو X4 پرو و گلکسی a51 در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

با مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51 این دو گوشی محبوب از دو کمپانی شیائومی و سامسونگ همراه ما باشید. هر دو گوشی دارای نقاط ضعف و قدرت بسیار هستند که در ادامه بررسی شده است.

مقایسه گلکسی a51 و پوکو X4 پرو از نظر طراحی ظاهری و کیفیت

ای ۵۱ از نمایشگر بزرگ‌تر 6.5 اینچی بهره می‌برد؛ اما عرض گوشی چنددهم میلی‌متر کم‌تر است. این نمایشگر چیزی حدود 87.4 درصد از نمای جلویی را در اختیار دارد و اکنون حاشیه‌های اطراف نمایشگر، به‌ویژه‌ در لبه‌ی پایین، به‌میزان زیادی باریک‌تر از گذشته هستند.

از سوی دیگر جایگزین‌کردن پنل Infinity-U با Infinity-O و حذف بریدگی نمایشگر، بر حس غوطه‌وری کاربر در محتوای تصویر بیش‌ازپیش می‌افزاید؛

طراحان سامسونگ اکنون دوربین سلفی را درون حفره‌ای بسیار باریک در میانه‌ی لبه‌ی بالایی پنل کار گذاشته‌اند. برخلاف جنس پلاستیکی بدنه، از نمایشگر گلکسی ای ۵۱ پوششی شیشه‌ای از جنس گوریلا گلس ۳ محافظت می‌کند.

چه فریم، چه پنل پشتی، هر دو پلاستیکی هستند؛ اما سطح صاف و صیقلی آن‌ها، ظاهری مشابه پرچم‌داران شیشه‌ای و براق بازار به گلکسی ای ۵۱ می‌بخشد.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51
مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

گلکسی ای ۵۱ در چهار رنگ سفید، آبی، صورتی و رنگ خاص Prism Crush Black به‌فروش می‌رسد و همان‌طور که از نام مورد آخر برمی‌آید، در تماس با نور همانند منشور، طیفی از رنگ‌های رنگین‌کمانی را به‌نمایش می‌گذارد.

چینش دوربین چهارگانه‌ی گلکسی ای ۵۱ مورد دیگری است که در نمای پشتی گوشی به‌چشم می‌خورد. کلیدهای پاور و کنترل صدای گلکسی ای ۵۱ هر دو در ارتفاع مناسبی از لبه‌ی سمت راست فریم پلاستیکی دستگاه قرار گرفته‌اند و دسترسی به آن‌ها به‌سادگی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A13 فایوجی (Galaxy A13 5G)

مقایسه شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X ؛ جنگ داخلی

در سمت‌ چپ دستگاه، درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی microSD به‌چشم می‌خورد و در نهایت لبه‌ی پایین از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB 2.0 Type-C و دریچه‌ی اسپیکر تک‌کاناله‌ی گوشی میزبانی می‌کند.

در ادامه مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51 اگر بخواهیم یک چیز را با اطمینان در همین ابتدا در مورد پوکو X4 Pro بگوییم، این است که شباهتی به گوشی‌های میان رده نداشته و بیشتر در کلاس گوشی‌های پرچمدار جای می‌گیرد.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

ضخامت دستگاه در مقایسه با نسل قبلی تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و به 8.1 میلی‌متر رسیده است تا با وزن 205 گرم، ترکیب ظاهر جذاب این گوشی کامل‌تر شود. در حقیقت، طراحی این گوشی در مقایسه با Poco X3 Pro که با دوربین بزرگ و رنگ دوگانه قاب پشتی مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفت، به صورت کامل تغییر کرده است.

قاب پشتی حالا ظاهری بسیار جذاب‌تر دارد و الگوی مخصوصی که برای آن در نظرگرفته شده، با تابش نور، ظاهر پوکو ایکس 4 پرو را جذاب‌تر نیز می‌کند.

اگر فکر می‌کنید بازطراحی بخش پشتی به معنی استفاده از متریال باکیفیت‌تر است، باید گفت اینگونه نیست! از پلاستیک برای قاب پشتی در کنار فریم آلومینیومی استفاده شده است.

خوشبختانه، گوشی موبایل پوکو X4 پرو با استاندارد IP53 عرضه می‌شود تا این موبایل میان رده به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲، مقاومت کافی در برابر گردوغبار و پاشش آب را داشته باشد. در کنار پورت Type-C، همچنان می‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا را نیز در این گوشی هوشمند پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه شیائومی پوکو X3 پرو با گلکسی A51

مقایسه پوکو X4 پرو و گلکسی a51 از نظر صفحه نمایش

سامسونگ برای گلکسی A51 یک نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080×2400 پیکسل (تراکم پیکسلی 405 پیکسل بر اینچ) با نسبت ابعاد 20:9 در نظر گرفته است.

این نمایشگر 87.4 درصد از سطح پنل جلو را فرا گرفته و از نوع Infinity-O است. این یعنی یک حفره به شکل حرف O در بالای نمایشگر برای دوربین سلفی دستگاه در نظر گرفته شده است.

بیشترین میزان روشنایی در حالت خودکار (Adaptive brightness) در حدود 636 نیت و در حالت دستی 413 نیت است.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51
مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

در بخش Screen Mode دو گزینه Vivid و Natural در نظر گرفته شده است. همچنین امکان تنظیم وایت بالانس و میزان رنگ‌های RGB در این قسمت وجود دارد.

استفاده از نمایشگرهای AMOLED از آن دست مشخصه‌هایی نیست که بتوانیم به وفور در میان گوشی‌های میان‌رده مشاهده کنیم.

در ادامه مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51 به گوشی پوکو ایکس 4 پرو می‌رسیم. یکی از پررنگ‌ترین نقاط قوت پوکو ایکس ۴ پرو بدون شک صفحه نمایش آن است که اصلاً شبیه نمایشگر یک گوشی میان‌رده نیست.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

صفحه نمایش مورد بحث، یک پنل 6.67 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتزی است و با رزولوشن 1080x 2400 آن می‌توان گفت که نمایشگر این گوشی رزولوشن بالایی نیز دارد.

نمایشگر این گوشی روشن و پر جزئیات است، از DCI-P3 پشتیبانی می‌کند، رنگ‌ها به شدت واقعی هستند و همه این موارد دست به دست هم می‌دهند تا نمایشگری عالی برای دیدن ویدئوهای تیک‌تاک، یوتیوب و فیلم‌های نتفلیکس در اختیار داشته باشید.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

نمایشگر پوکو ایکس ۴ پرو با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، نسبت به برخی گوشی‌های هم‌رده خود مانند وان‌پلاس نورد CE2 5G با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی برتری دارد و سریع‌تر است.

این نمایشگر از HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند که تجربه تماشای فیلم را برای شما، بیش از پیش ارتقاء می‌دهد و روشنایی حداکثری آن هم هنگامی که محتوای HDR می‌بینید به 1300 نیت می‌رسد.

استفاده از پنل AMOLED همچنین امکان استفاده از قابلیت همیشه روشن ماندن صفحه را می‌دهد که برای به نمایش گذاشتن، نمایش ساعت و یا دیدن اعلان‌های دریافتی کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با گلکسی A71

مقایسه گلکسی a51 و پوکو X4 پرو از نظر دوربین

گلکسی A51 دارای تنظیمات بسیار جالب دوربین است. با یک واحد اصلی ۴۸MP QUAD Bayer شروع می‌شود که از هر ۱۰ گوشی متوسط ۹ تا دارای چنین ویژگی هستند و یک دوربین اولترا واید رنج ۱۲MP وجود دارد که نسبت به گوشی‌های ۸MP گذشته پیشرفته تراست.

و نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که A51 دارای یک دوربین ماکروی ۵MP است در حالی که مدل‌های دیگر برای کلوز آپ‌ها از دوربین معمولی‌تر ۲MP استفاده کرده‌اند.

A51 در مقایسه با واحدهای مارکوی اولترا واید رنج دارای یک لنز بزرگ‌تر است که با فاصله کانونی مشابه ۲۵mm دیگری لازم نیست گوشی را به سوژه نزدیک کنید.

یک دوربین ۵MP هم‌در پشت گوشی قرار دارد که به عنوان سنسور عمق عمل می‌کند و سرعت شاتر دوربین در هنگام فشار دادن آن بالاتر است.

در قسمت بالای گوشی یک دوربین سلفی ۳۲MP Quad Bayer است که در حفره‌ای صاف قرار گرفته است.

گلکسی A51 عکس‌های عالی می‌گیرد ولی انقدر عالی نیست که متعجب شویم.

پوکو x4 پرو دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است و برای عکاسی مناسب است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که عکس‌های شما با کیفیت پیش فرض 12 مگاپیکسلی گرفته می‌شود و می‌توانید در نرم افزار دوربین آن را روی کیفیت 108 مگاپیکسلی تنظیم کنید.

پوکو x4 پرو از یک ترکیب سه‌گانه استفاده می‌کند که همانطور که اشاره کردیم در رأس آن دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی قرار گرفته که دقت رنگ بی‌نظیری دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه گلکسی اس 21 با شیائومی می 11 اولترا

لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی پوکو x4 پرو نیز برای گرفتن عکس‌های فوق عریض به کمک شما می‌آید و کیفیت قابل قبولی دارد. در ادامه هم به سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌رسیم که برای گرفتن عکس‌ از سوژه‌های بسیار نزدیک مناسب است.

دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است و کیفیت قابل‌قبولی دارد و برای برقراری تماس تصویری یا گرفتن عکس‌های سلفی عملکرد آن رضایت‌بخش است.

مقایسه پوکو X4 پرو و گلکسی a51 از نظر باتری

در ادامه مقایسه پوکو ایکس 4 با گلکسی a51 ، به بررسی باتری این دو مدل گوشی محبوب می‌پردازیم.

سامسونگ برای گلکسی A51 یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت در نظر گرفته است. از نظر ظرفیت باتری این یک رقم معقول برای محصولات میان‌رده به حساب می‌آید. حتی گلکسی A50 که این گوشی جانشین آن شده نیز از باتری با همین ظرفیت بهره می‌برد.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

گوشی پوکو ایکس 4 پرو با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی همراه بوده و فناوری شارژ سریع آن هم 67 وات است. همچنین این دستگاه از فناوری Quick Charge 3+ و Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند. در صورتی که علاقه‌مند به دنیای گیم هستید و همواره نیاز دارید که باتری دستگاه بتواند با سرعت بالا شارژ شود، قطعا فناوری شارژ سریع 67 وات می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و شما در مورد شارژ گوشی دچار مشکل نخواهید شد.

مقایسه پوکو X4 پرو و گلکسی a51 از نظر نرم‌افزاری

سامسونگ A51 دارای رابط کاربری OneUI 2.5 بر پایه اندروید 10 است. نسخه جدید این نرم‌افزار در ظاهر تفاوت خاصی با نسخه 2.0 ندارد و به نظر می‌رسد بهینه‌سازی در پوسته از جمله تغییرات این نسخه در مقایسه با نسل قبل است.

نرم‌افزار A51 به سبک همیشگی گوشی‌های سامسونگ مجموعه‌ای از امکانات کاربردی و مفید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربردی‌ترین قابلیت اندروید 10 که با رابط سامسونگ هم یکپارچه شده است، Dark Mode یا همان تم تاریک است.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51
مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

پوکو ایکس ۴ پرو با نسخه 11 اندروید و رابط کاربری اختصاصی MIUI 13 for POCO اجرا می‌شود که بسیار زیبا و روان است. خوشبختانه رابط کاربری شیائومی قابلیت‌ شخصی‌سازی در اکثر زمینه‌ها را دارد و می‌توانید مطابق با سلیقه خود آن را تنظیم کنید.

یکی از نقاط ضعف این گوشی، نبود آپدیت‌های سیستم‌عامل آن است. پوکو تحت مالکیت شیائومی هنوز متعهد به عرضه آپدیت برای سیستم‌عامل پوکو ایکس ۴ پرو نشده است که به شدت در وجهه این گوشی در برابر سایر رقبا تاثیر منفی گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با آیفون 13 پرو

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51 از نظر سخت‌افزاری

پردازنده‌ی گلکسی ای ۵۱ اکسینوس ۹۶۱۱ است و تنها تفاوت آن با اکسینوس ۹۶۱۰ (به‌کاررفته در گلکسی ای ۵۰) به پشتیبانی این تراشه از ماژول‌های دوربینی با وضوح بالاتر باز می‌گردد. در سایر جنبه‌ها، مانند فرکانس پردازنده یا نوع GPU‌ هیچ تفاوتی بین دو پردازنده وجود ندارد.

پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری اکسینوس ۹۶۱۱ از ۸ هسته‌ی پردازشی شامل ۴ هسته‌ی نسبتا توانمند Cortex-A73 با فرکانس بیشینه‌ی ۲/۳ گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A53 با فرکانس ۱/۷ گیگاهرتزی بهره می‌برد و پردازش‌های گرافیکی را ماژول ۳ هسته‌ای Mali-G72 MP3 انجام می‌دهد.

در این مطلب مقایسه گلکسی a51 و پوکو X4 پرو از لحاظ مختلفی انجام شد. گوشی جدید شیائومی پوکو ایکس 4 پرو مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 5G بوده که یک تراشه 6 نانومتری است.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

همچنین این اسمارتفون در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 619 می‌تواند نیاز کاربران به یک پردازنده گرافیکی قدرتمند را به سادگی رفع کند.

یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید استفاده از فناوری توسعه داینامیک رم شیائومی دانست که می‌تواند در صورت نیاز از فضای ذخیره‌سازی داخلی خالی به عنوان رم استفاده کند و این بسیار عالی است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 9 با پوکو ایکس 3 پرو

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

مقایسه گلکسی a51 و پوکو X4 پرو از نظر کیفیت صدا

برای ای 51 یک اسپیکر در نظر گرفته شده که در بخش پایینی آن قرار دارد. از گوشی‌ای در این رنج قیمتی نمی‌توان انتظار حضور دو اسپیکر را داشت اما حداقل می‌توان انتظار کیفیت خوبی داشت که برآورده نشده است.

صدای این اسپیکر بلند است اما کیفیت مناسبی چه در زمانی که صدا تا نیمه زیاد است و چه در زمانی که تا انتها صدا را زیاد می‌کنید به شما نمی‌دهد.

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51
مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51

اسپیکرهای استریو در ساختار poco x4 pro به چشم می‌خورد که کیفیت صدای بسیار خوبی را برای این گوشی به ارمغان آورده و حتی اگر صدا را در آخرین درجه تنظیم کنید، بازهم وضوح خوبی دارد و شما را ناامید نمی‌کند. جک 3.5 میلی‌متری محبوب موسیقی هم در کنار پورت Type-C دیده می‌شود تا به سادگی بتوانید از هدفون و هندزفری‌های باکیفیت سیمی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با سامسونگ گلکسی A52

آیفون 13 پرو (Apple iPhone 13 Pro)

در این مطلب به بررسی و مقایسه پوکو X4 پرو و گلکسی a51 پرداختیم. با مقایسه گلکسی a51 و پوکو X4 پرو می‌توان به این نتیجه رسید که هر دو دارای قابلیت‌هایی بسیاری هستند که باعث شده در بین کاربران بسیار محبوب باشند. اگر قصد خرید یکی از این دو مدل را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

سوالات متداول

پوکو ایکس 4 پرو بهتر است یا گلکسی a51؟

پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51 در این مطلب انجام شد. هر دو گوشی حرفه‌ای و پر قدرت هستند و در بین کاربران طرفدارانی بسیاری دارند. این دو گوشی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی هستند که در هر بخش باعث برتری یکی بر دیگری شده است. اگر عاشق گیم هستید و به قصد گیم گوشی خریداری می‌کنید به نظر می‌رسد پوکو ایکس 4 پرو انتخابی مناسب‌تر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی a51 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    عکس های x4 pro برات بفرستم پشمات می‌ریزه مخصوصا پورتره ش

    پاسخ

    من ازش دارم
    دوروز کار کرده
    واقعا پشیمونم
    گوشی بدردنخور اشغال

    پاسخ

    واقعا این گوشیهای شیائومی آشغاله اصلا بدرد نمیخوره زود خراب میشه وگرانتی بسیاز ضعیفی داره

    پاسخ

    X4pro برای سال ۲۰۲۲ هستش و a51 برای ۲۰۱۹ بنابراین مقایسه خوبی نیست

    پاسخ

    سلام
    آقایون و خانم ها که بحث میکنید در مورد اینکه کدوم گوشی بهتره ؟در همین زمان که شماها در حال بحث بودین آنهایی که قصد سوء استفاده از این زمانها هستن قیمت روغن ۵ کیلویی رو به ۴/۸۰۰/۰۰۰﷼ رسوندن ،حالا بنظر شما گوشیها فیک هستن یا شما احمق ها ……!!!

    پاسخ

    الان میگی گوشی ها فیکه بعد سایت شیاومی که تایید می‌کنه که اصله و مال چه رام ای هست کشکه 🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

    اول بگم همین گوشی که باهاش کامنت میزارمS m12برا خودمه.
    ولی دلیل نمیشه تعصبی فکر کنم.
    فعلا حداقل رنج قیمتی 4تا5میلیون شیائومی برند اصلیه بازاره.هم کیفیت هم قیمت.

    پاسخ

    اول و آخر سامسونگ، سامسونگ با گوشی a51 واقعا گل ڪاشت، من خودم a51 دارم و با هیچ گوشی پوڪو و شیائومی چینی عوضش نمیڪنم، سنگینترین بازیها از جمله ڪالاف دیوتی و پابجی و خیلی بازیاے دیگه رو گوشیم نصبه هزار ماشاالله اخ نمیگه، نه هنگی داره، نه باگ نه داغی، عین ڪامپیوتر ازش استفاده میڪنم و خیلی خیلی راضیم

    پاسخ

    پسر خاله ی من ای ۵۱ داره.کیفیت توی کالاف تا مدیوم میاد بعد یه ساعتم لگ میده.نمیدونم چطور میگی لگ نمیده

    پاسخ

    X4 pro با بالاترین کیفیت میاره بالا رو ۶۰فریم بر ثانیه رو a51 مدیوم میاره تازه لگ هم میزنه

    پاسخ

    سلام مت حدود یکسال هست a51دارم وکاملا از آن راضی هستم امکانات خوبی برای یک گوشی میان رده دارد واز شیامی خیلی بهتر چون برای همسرم به توصیه دوستان شیامی خریدم اصلا خوب نیست .توصیه میکنم دوستان a51 را بجای پوکو انتخاب کنمد

    پاسخ

    samsung خیلی بهتره

    پاسخ

    اولا گوشی شیائومی به درد نمیخوره آشغاله و همه مدلهاش از نمایشگر LCD با رزولوشن بالا استفاده میکنه کمی کیفیت دوربینش خوب به نظر میاد و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسیلی هم فیکه برابر دوربین ۱۳ مگاپیسلی هستش ثانیا A51 یه گوشی میان رده سامسونگه که خیلی طرفدار داره و طراحی آن نسبتاً به پوکو x4 بهتره،کیفیت عکسهای ‌دوربین ۴۸ مگاپیکسلی a51 و صفحه نمایش سوپر آمولد آن هم تراز گوشی شیائومی پوکو x4 است که دوربین ۱۰۸ و صفحه نمایش lcd داره
    فقط سامسوووووونگ حتی پایین ترین مدلش

    پاسخ

    خودش گفت به صورت پیش‌فرض.اکه بخوای میتونی روی کیفیت آخر تنظیم کنی که توی زوم خیلی بهتره

    پاسخ

    در ضمن امولده

    پاسخ