;
coinex

گلکسی زد فولد 4 احتمالا لولای کوچک‌تری خواهد داشت

آیس یونیورس اخیرا اطلاعات تازه‌ای از طراحی گلکسی زد فولد 4 را فاش کرده است. گوشی‌های سامسونگ و مخصوصا تکنولوژی گوشی‌های تاشوی این شرکت همیشه مورد بحث بوده و جذابیت‌هایی برای کاربران دارد. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی گوشی‌های گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4، هر روز اطلاعات بیشتری از آنها فاش می‌شود.

روز گذشته، Yogesh Brar تقریبا اطلاعات کاملی از مشخصات Galaxy Z Fold 4 را منتشر کرد و حالا نوبت به Ice Universe رسیده تا جزییاتی را از طراحی این گوشی فاش کند.

این افشاگر که سابقه خوبی در افشای مشخصات گوشی‌ها دارد، مدعی شده که گلکسی زد فولد 4 از لولای باریک‌تری برخوردار می‌شود و تغییراتی هم در حاشیه نمایشگر بیرونی دستگاه ایجاد شده است.

طراحی گلکسی زد فولد 4

آیس یونیورس مدعی شده که لولای گلکسی زد فولد 4 بسیار جمع‌وجور و فشرده‌تر از نسل قبلی طراحی شده است. علاوه‌براین، حاشیه‌ها در نمایشگر کاور که در امتداد لولا قرار می‌گیرند، باریک‌تر می‌شوند. اگر این خبر صحت داشته باشد، پس سامسونگ یکی از مهم‌ترین نقطه ضعف‌های گوشی‌های تاشوی خود را برطرف خواهد کرد. در صورتیکه لولا فشرده شود، طبیعتا قطر دستگاه نیز کمتر می‌شود.

گلکسی زد فولد 4 احتمالا لولای کوچک‌تری خواهد داشت

ایس یونیورس قبلا هم به جزییاتی از طراحی Galaxy Z Fold 4 اشاره کرده بود. او گفته بود که این دستگاه کمی عریض‌تر و کوتاه‌تر می‌شود. اگر این تغییرات با لولای فشرده و حاشیه‌های باریک ترکیب شوند، استفاده از دستگاه آسان می‌شود و حس بهتری را در دستان کاربر ایجاد می‌کند.

البته این سبک طراحی به معنای آن نیست که گلکسی زد فولد 4 از بدنه‌ای فشرده و باریک برخوردار می‌شود؛ در هر صورت باید در نظر داشته باشید که این دستگاه، از نوع تاشو است و ضخامت آن در مجموع از گوشی‌های معمولی بیشتر خواهد بود.

گوشی‌های تاشو برای مخاطبان خاص خود طراحی می‌شوند و قابلیت‌های آنها برای همه کاربران، کاربردی نیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر