;
coinex

بنیانگذار دوج کوین : قیمت 99.9 درصد ارزهای دیجیتال به صفر می‌رسد

Billy Markus، بنیانگذار دوج کوین معتقد است که 99.9 درصد ارزهای دیجیتال در آینده سقوط می‌کنند.

مارکوس در توییت اخیر خود اعلام کرد به طور تقریبی تمامی 500 کوین جدیدی که روزانه راه‌اندازی می‌شوند، سقوط خواهند کرد. این موضوع در زمینه با ارزهای پیشرو بازار صدق نمی‌کند. به احتمال زیاد منظور مارکوس از ارزهای پیشرو، بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است.

بنیانگذار دوج کوین بر روی رمزارزها سرمایه‌گذاری نمی‌کند

در هفته گذشته، بیلی مارکوس در یک پیام توییتری اعلام کرد که از سال 2013 تا کنون بر روی رمزارزها سرمایه‌گذاری نکرده است. به عقیده مارکوس، اکثر مردم با خرید رمزارزها در حال قمار هستند و هیچ اطلاعاتی درباره بازار ندارند. رفتار این افراد حین خرید رمزارزها کاملا هیجانی و بر اساس رفتار سایر سرمایه‌گذاران است.

بنیانگذار دوج کوین : قیمت 99.9 ارزهای دیجیتال به صفر می‌رسد

بیلی مارکوس همچنین در زمینه با ارتش دوج کوین نیز اظهارات خود را بیان نمود. او اعلام کرد که مدت زیادی است که روی توسعه دوج کوین کار نمی‌کند و برنامه‌ای برای از سرگیری آن و یا ایجاد ارز دیجیتال جدید ندارد.

افزایش دارایی دوج کوین نهنگ‌ها

بر اساس داده‌های پلتفرم ردیابی WhaleStats، صد نهنگ برتر زنجیره بایننس اسمارت چین، حدود 2 میلیون دلار دوج کوین جدید خریداری کرده‌اند.

در حال حاضر سبد سرمایه‌گذاری نهنگ‌های برتر بازار شامل 17005992 دلار دوج کوین است. این رمزارز 1.14 درصد کل حساب نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد.

در روز پنجشنبه هفته گذشته یکی از نهنگ‌های بازار به نام Martian Manhunter، میزان 58 میلیون دوج کوین به ارزش 5684188 دلار به دارایی‌ کیف پول خود افزود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات بنیانگذار دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دوج کوین خریدهای اینتر تیتر اخبار های خرید فروش ارز ی تبدیل به ارز فیات دوج کوین به ماه میبرد به ویژه خرید خودروهای برقی شرکت تسلا و.و.و ….ایلان ماسک ریس جمهور آینده آمریکا خواهد کرد.

    پاسخ