;
coinex

هدست AR/VR اپل شاید به WWDC 2022 نرسد

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط مینگ چی کو، تحلیل‌گر قابل اعتماد و کاربلد شرکت اپل، به نظر می‌رسد که این شرکت در رویداد امسال خود از هدست AR/VR اپل رونمایی نخواهد کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های اپل، امسال رویداد این شرکت از دوشنبه هفته آینده مورخ 16 خرداد آغاز خواهد شد و تا پایان همان هفته یعنی در 20 خرداد پایان می‌یابد. گفتنیست که امسال هم طبق روال هر سال، اپل قصد دارد طرفداران خود و همچنین طرفداران دنیای فناوری را با محصولات جدید و جذاب خود شگفت‌زده کند. همچنین یکی از تحلیلگران معروف این شرکت، اعلام کرده است که هدست AR/VR اپل جزو محصولاتی که قرار است در WWDC 2022 معرفی شوند، نخواهد بود.

هدست AR/VR اپل در رویداد WWDC 2022 معرفی نمی‌شود

مینگ چی کو، تحلیگر با سابقه اپل اعلام کرده است که احتمال می‌دهد هدست AR/VR و سیستم عامل Reality OS در WWDC 2022 معرفی نشوند. او در رابطه با این موضوع اظهار داشته است که درواقع اپل در حال حاضر آمادگی لازم برای ارائه هدست AR/VR را ندارد و معرفی این محصول تا قبل از تصمیم برای عرضه، باعث می‌شود که شرکت‌ها اقدام به تولید محصولات مشابه کنند.

هدست AR/VR اپل

او در رابطه با این موضوع گفت: «رقبا بسیار مشتاق و منتظر دیدن مشخصات سخت‌افزاری و طراحی سیستم‌عامل هستند» و «با خوشحالی از ایده‌های عالی اپل کپی می‌کنند و کوپرتینو را در رقابت برای تولید محصول نهایی شکست می‌دهند.»

با توجه به گفته‌ی مینگ چی کو می‌توان حدس زد که یک رویداد سنتی را در تاریخ 16 خرداد در پیش رو خواهیم داشت که در این رویداد به احتمال زیاد از iOS 16 در کنار iPadOS 16، watchOS 9 و آخرین نسخه از macOS رونمایی خواهد شد. گفتنیست که رویداد WWDC 2022 در ساعت 4:30 بامداد روز دوشنبه هفته آینده به وقت تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد WWDC 2022 و محصولاتی که قرار است توسط اپل معرفی شود، چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر