;
coinex

ارزش بازار کاردانو بالاتر از ریپل در رتبه 6 کوین‌مارکت‌کپ قرار گرفت

به لطف رشد انفجاری و 30 درصدی ADA در 31 می (10 خرداد)، ارزش بازار کاردانو به رتبه ششم رمزارزهای بازار رسید.

کوین‌های در گردش کاردانو، 14 میلیارد کمتر از ریپل است؛ با این‌حال، بالاتر از ریپل در رتبه 6ام بزرگترین رمزارزهای بازار از لحاظ مارکت کپ (ارزش بازار) قرار گرفته است.

کاردانو در حال حاضر دارای ارزش بازار 22.57 میلیاردی است. ریپل نیز ارزش بازار معادل 20.19 میلیارد دلار دارد.

بیشتر بخوانید: ریپل در سال 2022؛ پیش‌بینی قیمت، آینده و نقشه راه XRP

سبقت ارزش بازار کاردانو از ریپل

با وجود سبقت گرفتن کاردانو از ریپل در لیست بزرگترین رمزارزهای بازار کریپتوکارنسی، این دو پروژه تا حد زیادی شبیه به هم هستند. ریپل و کاردانو هر دو جامعه محور بوده و در عین حال هر دو به دلیل اختلالات قیمتی برای چندین سال متوالی تحت فشار زیادی قرار داشته‌اند.

ارزش بازار کاردانو بالاتر از ریپل در رتبه 6 کوین‌مارکت‌کپ قرار گرفت

پروژه‌های کاردانو و ریپل جاه‌طلبی خارق‌العاده‌ای دارند و تلاش زیادی در راستای ایجاد مشارکت‌های مفید و توسعه شبکه خود انجام داده‌اند.

ارزش بازار کاردانو و ریپل از پروژه‌های مطرحی همچون سولانا، ترون و پولکادات پیشی گرفته است. با نگاهی اجمالی به رمزارزهای صدر بازار به این نکته پی می‌بریم که شانس بسیار کمی برای کاردانو و ریپل برای دستیابی به جایگاه رهبران بلامنازع بازار وجود دارد.

رشد چشمگیر رمزارز صرافی بایننس

رمزارز بومی صرافی بایننس به نام BNB با ارزش بازار 52.1 میلیارد دلاری جایگاه پنجم برترین رمزارزهای بازار را در اختیار دارد.

این رمزارز تحت تأثیر اقدامات مدیر عامل بایننس یعنی CZ با رشد چشمگیری مواجه شده است. ارزش BNB دو برابر بیشتر از سرمایه Ripple و Cardano بوده و فاصله‌ای 10 برابری با اتریوم و بیت کوین دارد.

برنامه‌های ریپل و کاردانو تا چه حل بلندپروازانه هستند؟ آیا این پروژه‌ها می‌توانند ضمن حفظ جایگاه خود قدم به سوی رتبه‌های برتر بازار بگذارند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد ارزش بازار کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر