;
coinex

قابلیت ویرایش پیام در واتساپ کی ارائه می‌شود؟

پس از قابلیت‌های متنوعی که چندی پیش پیام‌رسان واتساپ معرفی کرد، حال نوبت به توسعه قابلیت ویرایش پیام در واتساپ رسیده است. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیش‌تر این ویژگی جدید بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

پیام‌رسان واتساپ چند وقتی هست که سرعتش را برای توسعه و ارتقا برنامه خود بالا برده است. به نظر می‌رسد واتساپ با بیش‌ترین تعداد کاربر در سراسر جهان، قصد دارد ویژگی‌های متنوعی را به پلتفرم خود اضافه کند تا بتواند در مقایسه با پیام‌رسان‌های دیگر مانند تلگرام رقابت بهتری داشته باشد. توسعه قابلیت ویرایش پیام در واتساپ نیز از جمله این اقدامات است. اگرچه این ویژگی از مدت‌ها پیش در تلگرام قابل دسترس بوده، اما واتساپ در مسیر ارتقا پلتفرم خود، قصد دارد آن را در آپدیت‌های آینده این برنامه، در اختیار کاربران قرار دهد.

قابلیت ویرایش پیام در واتساپ

پس از ارائه قابلیت ارسال واکنش از طریق ایموجی به پیام‌ها، حال این پیام‌رسان تصمیم دارد بر روی قابلیت ویرایش پیام در واتساپ که حدود پنج سال پیش لو رفته بود، مجددا کار کند تا بتواند آن را در آپدیت بعدی این پلتفرم، در اختیار کاربران قرار دهد.

قابلیت ویرایش پیام در واتساپ

همان‌طور که در اسکرین شات منتشر شده مشاهده می‌کنید، کاربران از طریق اضافه شدن ویژگی جدید برای ویرایش پیام، می‌توانند اشتباهات پیام‌های خود را که شامل اشتباه تایپی و غیره هستند، با استفاده از این گزینه برطرف سازند. این گزینه باعث می‌شود که کاربران تنها برای داشتن یک اشتباه تایپی دیگر مجبور به پاک کردن پیام خود نباشند. به احتمال زیاد این قابلیت امکان نمایش پیام قبلی را ندارد و فقط پیام ویرایش شده برای مخاطبان ارسال می‌شود. البته هنوز این ویژگی در حال توسعه است و احتمال دارد در نسخه نهایی تغییراتی در آن اعمال شود.

البته باید بگوییم که هنوز به طور کامل از ویژگی‌های این قابلیت اطلاعات کافی نداریم و نمی‌دانیم کاربر در چه بازه زمانی‌ای می‌تواند پیام خود را ویرایش کند. برای مثال ممکن است زمان مشخص شده برای ویرایش پیام تنها به یک ساعت محدود شود و یا شاید تا مشاهده شدن پیام توسط مخاطب، امکان ویرایش پیام وجود داشته باشد. همچنین زمان انتشار این قابلیت برای عموم و نسخه بتا نیز هنوز نامشخص است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قابلیت ویرایش پیام در واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر