;
coinex

ایلان ماسک بنیانگذار دوج کوین را به سخره گرفت

ایلان ماسک با تمسخر بنیانگذار دوج کوین ، مهارت کدنویسی او را زیر سوال برد و جنجالی دیگر در توئیتر به پا کرد. گزارشی از این خبر را در  تکراتو بخوانید.

تمسخر بنیانگذار دوج کوین ، جنجالی است که ایلان ماسک در توئیتر به پا کرد. مدتی پس از آنکه بنیانگذار دوج کوین، جکسون پالمر، در مصاحبه‌ای به رویکرد اشتباه مدیرعامل تسلا در بازار رمز ارزها انتقاد کرد، این بار ایلان ماسک به واکنش توئیتری پرداخت و با صراحت تمام مهارت کدنویسی بنیان گذار دوج کوین را مورد خطاب قرار داد.

بنیانگذار دوج کوین گفت: مدیر تسلا هیچ چیز از کدنویسی نمی‌داند

جکسون پالمر پیش تر در مصاحبه‌ای گفته بود ایلان ماسک هیچ چیز از کدنویسی نمی‌داند و حتی مهارت چگونگی اجرای اسکریپت‌های پایتون را ندارد.

ایلان ماسک در واکنش به این سخنان هم‌بنیان گذار دوج کوین، اعلام کرد: بچه‌های من با 12 سال سن، بسیار بهتر از جکسون پالمر کد می‌نویسند. او کدی که پالمر در سال 2018 برایش فرستاده بود را ضمیمه‌ی این توئیت کرد.

به نظر می‌رسد تمسخر بنیانگذار دوج کوین به همین جا ختم نشد.

ایلان ماسک به تمسخر بنیانگذار دوج کوین ؛ جکسون پالمر پرداخت

 

پالمر در جواب مدیرعامل تسلا، لینک کد مورد نظر ایلان ماسک را منتشر کرد و در ادامه نوشت: من هرگز ادعایی در مورد پیچیدگی کدی که نوشتم، نداشتم. اما شناسایی و گزارش اکانت‌های فیشینگ در سال 2018، توسط همین کد انجام شد. امروز دلیل ساده به نظر آمدن این کد، پیشرفت تاکتیک‌های کلاهبرداران است.

گروهی متشکل از بیلی مارکوس و جکسون پالمر مهندسان سابق آی‌بی‌ام و ادوبی پروژه‌ی دوج کوین را در سال 2013 آغاز کردند. در سال 2015 پالمر از این گروه خارج شد و در حال حاضر هیچ کدام از این افراد در پروژه دوج کوین حضور ندارند. اما به نظر می‌رسد سخنان پالمر باعث تکدر خاطر ایلان ماسک شد. این سخنان که تمسخر بنیانگذار دوج کوین توسط ایلان ماسک منتهی شد، نتیجه‌ای مطلوب نداشت.

تمسخر بنیانگذار دوج کوین ماجرایی دنباله دار شد؛ جکسون پالمر بنیان گذار دوج کوین نیست!

در ادامه‌ این سلسله توئیت‌ها، بار دیگر ایلان ماسک تمسخر بنیانگذار دوج کوین را از سر گرفت. او به طور کامل نقش پالمر را در ارتقا و توسعه  ارز دبجیتال دوج کوین نادیده گرفت و نوشت: جکسون پالمر گویا فراموش کرده‌ است که حتی یک خط کد دوج کوین را ننوشته است.

این خبر تا حدی پالمر را آشفته کرد که از بیلی مارکوس، بنیان گذار دیگر دوج کوین درخواست کرد با اتهامات مقابله کند. اما بر خلاف انتظارات وی، مارکوس در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت: کسانی که پس از ما وارد تیم دوج کوین شدند، خیلی بیشتر از من و جکسون برای توسعه و ارتقای کد وقت گذاشتند. من فکر کنم بیشتر اجزا را کپی کردم و تنها حدود 20 خط کد نوشتم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تمسخر بنیانگذار دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر