;
coinex

بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول به مناسبت دهه کرامت

بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول به مناسب دهه کرامت برای کاربران این دو اپراتور عرضه شده‌اند. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

به مانند همه مناسبت‌های ملی و مذهبی دیگر، دو اپراتور برتر کشور به مناسب دهه کرامت نیز هدایایی برای مشترکین خود در نظر گرفته‌اند. در این مطلب به معرفی و نحوه فعالسازی بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول به مناسب دهه کرامت می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اینترنت ماهواره ای در ایران

بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول به مناسبت دهه کرامت

بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول

ایرانسل برای دهه کرامت بسته‌های ترکیبی دیتا و مکالمه را با قیمت مناسبی برای کاربرانش در نظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ این شرکت به مناسبت دهه کرامت (سالروز ولادت حضرت معصومه تا سالروز ولادت امام رضا)، بسته‌های ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

هدیه ایرانسل برای دهه کرامت عبارت است از یک بسته ترکیبی شامل 10 ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی و 1 گیگابایت اینترنت که تنها 7500 تومان قیمت‌گذاری شده است.

بسته هدیه ایرانسل به مناسبت دهه کرامت از تاریخ 11 تا 21 خرداد 1401 در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعالسازی 10 روز خواهد بود. کاربران ایرانسل برای فعالسازی هدیه ایرانسل برای دهه کرامت می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *5# یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند.

ارائه بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول به مناسب دهه کرامت به دنبال روندی است که همواره در اعیاد مختلف ملی و مذهبی پیگیری می‌شود و علاوه بر گرامیداشت این مناسبت‌ها، شرایطی برای دسترسی و استفاده کاربران از بسته‌های اینترنت و مکالمه ارزان‌تر را فراهم می‌کند.

حالا با ارائه بسته اینترنت هدیه ایرانسل دهه کرامت به قیمت 7500 تومان بار دیگر شرایط برای استفاده کاربران از دیتای ارزان‌تر فراهم شده است. در ادامه به بسته هدیه اینترنت همراه اول برای دهه کرامت می‌پردازیم.

بسته هدیه همراه اول به مناسبت دهه کرامت

بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول

همراه اول نیز به مناسب آغاز دهه کرامت، بسته ترکیبی و اینترنت را برای همه مشترکین دائمی و اعتباری خود عرضه کرده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسب ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت که از 11 خرداد تا 21 خرداد 1401 مصادف با تولید امام رضا ادامه دارد، بسته هدیه خاص در نظر گرفته است. بسته هدیه همراه اول به مناسبت دهه کرامت ترکیبی از مکالمه و اینترنت است و همچنین بسته‌های ویژه‌ اینترنت را شامل می‌شود.

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت دهه کرامت با در نظر گرفتن نیازهای مشترکین دائمی و اعتباری تنظیم شده است و به شکل تصادفی به آن‌ها تخصیص پیدا می‌کند.

برخی از بسته های هدیه همراه اول به مناسب دهه کرامت عبارتند از؛ اینترنت 1.5 گیگابایتی 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 2.5 گیگابایتی 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه، اینترنت 1 گیگابایت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه، یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت و غیره که به طور تصادفی به مشترکین اختصاص خواهند یافت.

همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با شماره‌گیری کد *100*67# می‌توانند نسبت به خریداری این بسته‌های هدیه اقدام کنند. علاوه بر این در صورت اتمام بسته هدیه اول، مشترکین می‌توانند در بازه زمانی 10 روزه اجرای طرح برای بار دوم نسبت به انتخاب و خرید بسته‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بسته های هدیه ایرانسل و همراه اول به مناسب دهه کرامت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر