;
coinex

شیائومی ردمی نوت 11T ظرف یک ساعت 270 هزار دستگاه فروش رفت

فروش 270 هزار گوشی شیائومی ردمی نوت 11T در تنها یک ساعت، موفقیت بزرگی را برای شرکت شیائومی رقم زد. در ادامه قصد داریم به ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی که باعث جذب بسیاری از کاربران به خود شده است بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

تقریبا یک هفته از رونمایی سری شیائومی ردمی نوت 11T در چین می‌گذرد و حالا این کمپانی اعلام کرده که تعداد 270 هزار دستگاه تنها در یک ساعت به فروش رسیده است. البته هنوز مشخص نیست که این تعداد مذکور برای مدل پرو این گوشی بوده و یا مربوط به نسخه پرو پلاس است؛ اما به نظر می‌رسد که این تعداد، مربوط به مجموع فروش هر دو نسخه این دستگاه یعنی پرو و پرو پلاس باشد.

مشخصات فوق‌العاده شیائومی ردمی نوت 11T دلیل اصلی محبوبیت آن

با توجه به این آمار فروش در چین، پیش‌بینی می‌شود که عرضه سری شیائومی ردمی نوت 11T در بازارهای بین‌المللی، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار بگیرد و فروش آنها بتواند رکوردشکنی کند. البته باید بگوییم در صورتیکه این گوشی‌ها در بازارهای خارجی عرضه شوند، احتمال می‌رود که نام آنها تغییر کند. گفتنیست که تا به الان تعداد زیادی از گوشی‌های ردمی و شیائومی با برندهای دیگر در بازارهای مختلف به فروش رسیده است.

شیائومی ردمی نوت 11T

شاید قیمت مناسب این دستگاه‌ها، نسبت به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش بالا در چین است. درواقع شیائومی ردمی نوت 11T پرو و پرو پلاس به ترتیب با قیمت پایه 270 دلار و 300 دلار در بازار چین به فروش می‌رسند. به نظر می‌رسد که این دو نسخه در بازار خارجی نیز قیمتی مشابه با بازار چین داشته باشند. قیمت مقرون‌به‌صرفه این گوشی‌ها در کنار ویژگی‌های فوق‌العاده آن تنها یکی از نکات مثبت این دستگاه‌ها است.

نسخه پرو و پرو پلاس این گوشی هر دو دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD هستند که از نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر شباهت‌های موجود در این دو نسخه، می‌توان به تراشه 8 هسته‌ای دایمنسیتی 8100، دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد.

حال به تفاوت‌های موجود در این دو نسخه می‌رسیم. یکی از این تفاوت‌ها این است بالاترین نسخه پرو، با 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. درحالیکه مدل پرو پلاس به نسخه 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است. همچنین نسخه پرو دارای یک باتری 5080 میلی‌آمپر‌ساعتی بوده که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما نسخه پرو پلاس دارای باتری کوچک‌تر 4400 میلی‌آمپر‌ساعتی است که با شارژ سریع‌تر 120 واتی، در مدت کوتاه‌تری شارژ می‌شود. درواقع ظرفیت کمتر باتری پرو پلاس به همراه شارژ 120 واتی باعث شده است که این نسخه در مدت زمان کم‌تری نسبت به مدل دیگر خود، شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی شیائومی ردمی نوت 11T و قابلیت‌های آن چیست؟ به نظر شما این گوشی در بازار بین‌المللی نیز تا به این اندازه مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر