;
coinex

ایلان ماسک کلاهبردار است و بازار ارزهای دیجیتال سقوط خواهد کرد

«جکسون پالمر»، هم‌بنیانگذار دوج کوین، ایلان ماسک را به کلاهبرداری متهم کرد و گفت او با آنکه دانش کافی از بازار ارزهای دیجیتال ندارد، اما با توصیه‌های خود، باعث می‌شود مردم به اشتباه سرمایه‌گذاری کنند.

پالمر همچنین در رابطه با وضعیت بازار ارز های دیجیتال اظهار نگرانی کرد و گفت این بازار روند نزولی را در پیش گرفته و کم کم به سقوط نزدیک می‌شود. او همچنین افزود ایلان ماسک نیز با وجود نداشتن تخصص و دانش کافی در کریپتو و کدنویسی، با توصیه‌های اشتباه خود مردم را ترغیب به سرمایه‌گذاری می‌کند.

او همچنین دلیل اصلی خرید توییتر توسط ایلان ماسک را منحرف کردن ذهن مردم به سمت عدم اعتماد به این پلتفرم می‌داند. پالمر درواقع در این تصور است که خرید توییتر و حواشی به وجود آمده در این راستا، کاملا حرکات نمایشی بوده تا با چسباندن برچسب‌های مختلف، مردم اعتماد خود را به توییتر از دست بدهند تا پس از مدتی، ماسک بتواند پلتفرم دیگری را به عنوان جایگزین توییتر معرفی کند.

بیشتر بخوانید: حمله بنیانگذار دوج کوین به طرفداران لونا 2: آنها واقعا «بی‌عقل» هستند

کلاهبرداری ایلان ماسک و سقوط بازار ارزهای دیجیتال

جکسون پالمر می‌گوید درست پس از اعلام ایلان ماسک به پذیرش دوج کوین برای پرداخت خودروهای تسلا، قیمت این ارز طی چند روز افزایش داشته و بسیاری از سرمایه‌گذاران تصمیم به سرمایه‌گذاری بر روی این ارز گرفتند. پالمر درواقع روش ایلان ماسک برای تشویق به خرید دوج کوین را کاملا کلاهبرداری و شیادی می‌داند. جکسون پالمر همچنین اعلام کرد که در پی تعاملات و برقراری ارتباط با ایلان ماسک، به این موضوع کاملا پی برده که او دانش اندکی در حوزه بازار ارزهای دیجیتال و کریپتو دارد و با این وجود مردم تحت تاثیر گفته‌های او اقدام به سرمایه‌گذاری در این بازار می‌کنند و در نهایت سرمایه خود را از دست می‌دهند.

ایلان ماسک کلاهبردار است و بازار ارزهای دیجیتال سقوط خواهد کرد

 

جکسون پالمر همچنین در ادامه گفته‌های خود، به اوضاع نابسامان بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرده و عنوان زمستان کریپتو را به وضعیت کنونی بازار و کاهش قیمت بسیاری از رمزارزها نسبت داده است.

او اظهار کرده است که این بازار در آستانه سقوط قرار دارد و احتمال بی ارزش شدن رمزارزها زیاد است. با این حال عده‌ای هنوز سرمایه خود را وارد این بازار می‌کنند که پالمر از واژه «احمق‌ها» برای توصیف این افراد استفاده می‌کند. درواقع او در شگفت است که چگونه عده‌ای با توجه به نوسانات موجود در بازار، به این وضعیت اعتماد کرده و سرمایه زیادی را به بازار ارزهای دیجیتال تزریق می‌کنند. او معتقد است که شاید مردم کلاهبرداری‌های انجام شده در طی سال‌های اخیر در این بازار را فراموش کرده‌اند و فکر می‌کنند بدون انجام کار خاصی و تنها با سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها می‌توانند ثروتمند شوند.

او همچنین اعتقاد دارد معمولا افراد ضعیف‌تر که دانش کافی ندارند و به نظرات افرادی مانند ایلان ماسک اعتماد می‌کنند در ریزش و سقوط بازار، سرمایه و دارایی‌های خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد وضعیت اکنون بازار ارز های دیجیتال چیست؟ به نظر شما این بازار باز هم مانند سابق خواهد شد یا در آستانه سقوط است؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر