;
coinex

تریلر رسمی لایو اکشن پینوکیو (Pinocchio) را ببینید

تریلر رسمی لایو اکشن پینوکیو به طور رسمی منتشر شد تا طرفداران دیزنی شاهد اقتباس دیگری از این شخصیت محبوب باشند. با تکراتو به تماشای این تریلر بنشیند.

اگر لحظه‌ای وجود داشته باشد که بازیگران و گروهی برای فیلمی هیجان داشته باشند، فیلم Pinocchio یکی از همان مواقع خواهد بود. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت زمکیس بزرگ است که بیشتر برای سه‌گانه «بازگشت به آینده»، «چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟» و البته اثر درخشان و محبوب «فارست گامپ» شناخته شده است. زمکیس فیلمنامه Pinocchio را با کریس ویتز نوشته است. ویتز نویسنده آثاری همچون اقتباس لایو اکشن «سیندرلا»  محصول 2015 و «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» است.

روایت‌ها از داستان اصلی پینوکیو

«ماجراهای پینوکیو» برای اولین بار توسط کارلو کولودی نوشته شده و در سال 1851 منتشر شده است. از آن زمان وارد مجموعه رمان‌های کلاسیک کودکان شد و الهام‌بخش اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی بیشماری شد که از جمله آنها می‌توان به فیلم «پینوکیو» محصول 1940 دیزنی اشاره کرد. این داستان کلاسیک در طول سال‌ها، توسط کارگردان‌های زیادی به تصویر کشیده شده است. آخرین تلاش به روبرتو بنینی برمی‌گردد که اقتباسی متوسط از این شخصیت محبوب را به پرده سینما آورد. از طرف دیگر، نتفلیکس نیز با گیرمو دل‌تورو دست به ساخت انیمیشنی به سبک موشن استاپ از این داستان زده است.

تریلر رسمی لایو اکشن پینوکیو

در دیگر اقتباس‌های پینوکیو، او از چوبی جادویی خلق می‌شود، اما در اقتباس رابرت زمکیس، عروسک پینوکیو توسط فرشته آبی جان می‌یابد. نکته دیگر، حضور شخصیت جدید مرغ دریایی به نام سوفیاست.

در میان بازیگران فیلم، افراد برجسته‌ای مانند تام هنکس حضور دارند، بازیگری که قد و قامت او فراتر از افسانه است و در چندین فیلم دیگر از جمله «فارست گامپ» با زمکیس کار کرده است. هنکس نقش پدر ژپتو، نجاری شیرین و خوش قلب را بازی می‌کند که پینوکیو را همچون پسری واقعی دوست دارد و تربیتش می‌کند. بنجامین ایوان اینزورث به عنوان صدای پینوکیو، به هنکس ملحق می‌شود. جوزف گوردون لویت، کیگان مایکل کی و لورین براکو به ترتیب نقش آفرینی شخصیت‌های جیمینی کریکت، جان ورتینگتون و سوفیا مرغ دریایی را به عهده خواهند داشت.

طبق تاریخی که در تریلر رسمی لایو اکشن پینوکیو درج شده، اثر جدید دیزنی در 8 سپتامبر (17 شهریور) به طور انحصاری از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

تریلر رسمی لایو اکشن پینوکیو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر رسمی لایو اکشن پینوکیو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: theplaylist

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر