;
coinex

یک نمونه اولیه از گوگل پیکسل 7 در eBay دیده شد

گوگل در رویداد I/O 2022 با نمایش طراحی گوگل پیکسل 7 همه را شگفت‌زده کرد و حالا، طراحی این گوشی در eBay منتشر شده که به نظر می‌رسد، طرح‌های اولیه گوگل پیکسل 7 هستند.

این روزها اخبار زیادی از خانواده پیکسل 7 به گوش می‌رسد. ابتدا اطلاعاتی درباره نمایشگر سری Pixel 7 و پس از آن، گزارش‌هایی درباره یک نسخه رده‌بالاتر از این خانواده منتشر شد.

روز گذشته بود که یکی از کاربران با اشتراک‌گذاری تصاویری در eBay، اعلام کرد که قصد فروش نمونه اولیه گوگل پیکسل 7 را دارد. مدت کوتاهی پس از انتشار این تصاویر، درخواست فروش آن از eBay حذف شد.

نمونه اولیه گوگل پیکسل 7 چه جزییاتی را فاش می‌کند؟

این عکس‌ها درواقع مدل مشکی این گوشی و طراحی بدنه شیشه‌ای دستگاه را نمایش می‌دهند. نوار ماژول دوربین که گوگل قبلا در I/O منتشر کرده بود نیز به خوبی دیده می‌شود.

یک نمونه اولیه از گوگل پیکسل 7 در eBay دیده شد

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم، گوگل قبلا طراحی گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را فاش کرده است؛ بنابراین، این عکس‌ها جزییات بیشتری را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. البته یک نکته هست که توجه را به خود جلب می‌کند؛ فریم مشکی مات که در گوشی‌ پیکسل 6 نمونه‌ای از آن را دیده‌ایم، از پیکسل 7 حذف شده که شاید برخی کاربران را ناراحت کند.

یک نمونه اولیه از گوگل پیکسل 7 در eBay دیده شد

آنتن‌های mmWave هم قابل مشاهده هستند که قبلا در رندرهای این گوشی دیده بودیم. در یکی از تصاویر، بازتاب گوگل پیکسل 7 پرو هم دیده می‌شود که در حال عکس گرفتن از پیکسل 7 است. با این اوصاف، می‌توانیم این عکس‌ها را به عنوان نمونه‌ای از توانایی دوربین پیکسل 7 پرو در نظر بگیریم. نکته دیگری که در یکی از تصاویر دیده می‌شود، حافظه 128 گیگابایتی است که با پیش‌بینی‌های قبلی مطابقت دارد.

یک نمونه اولیه از گوگل پیکسل 7 در eBay دیده شد

در فهرست مشخصات eBay برای این محصول نوشته شده بود که به اندروید 13 مجهز شده و اپلیکیشن‌های پیکسل آن در مرحله توسعه قرار دارند.

گوگل پیش از این اعلام کرده بود که گوشی‌های نسل جدید خود را در پاییز امسال راه‌اندازی می‌کند. این گوشی‌ها به نسل دوم تراشه تنسور مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی اولیه گوگل پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر