;
coinex

مشخصات نمایشگر و دوربین ردمی کی 50 اولترا فاش شد

ردمی تاکنون از گوشی‌های ردمی K50G با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، ردمی K50 Pro و نسخه استاندارد K50 رونمایی کرده است. اما خبرهایی هم درباره یک نسخه اولترا به گوش می‌رسند. ردمی کی 50 اولترا عضو دیگری از این خانواده است که به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد.

روز گذشته خبری درباره مشخصات این گوشی منتشر شد که از راه‌اندازی Redmi K50 Ultra با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خبر می‌داد. این تراشه که با تکنولوژی 4 نانومتری TSMC ساخته شده، بهره‌وری بالاتر و قدرت بیشتری نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد.

دیجیتال چت استیشن اخیرا جزییات بیشتری از مشخصات دوربین و نمایشگر این گوشی را فاش کرده است.

مشخصات نمایشگر و دوربین ردمی کی 50 اولترا

این افشاگر مدعی شده که نسخه اولترا از خانواده کی 50 به نمایشگر OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود و از DC dimming پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی به‌صورت تخت طراحی شده و حاشیه‌های باریکی دارد. پانچ هول هم در قسمت بالا و وسط نمایشگر قرار می‌گیرد.

مشخصات نمایشگر و دوربین ردمی کی 50 اولترا فاش شد

او همچنین اعلام کرده که دوربین ردمی کی 50 اولترا، 50 مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا کارایی بهتری نسبت به دوربین 108 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL HM2 در گوشی ردمی کی 50 پرو دارد. از دیگر مشخصات فاش شده باید به باتری 4800 یا 5000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 120 وات اشاره کرد.

در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از این گوشی در دست نیست و باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای آینده باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات دوربین و نمایشگر ردمی کی 50 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر