;
coinex

بیت کوین دوباره به زیر 30 هزار دلار سقوط کرد

بیت‌کوین تراز بالای 30 هزار دلار را از دست داد. بیت کوین امروز صبح، 12 خرداد ماه 1401 با کاهش ارزشی چشم‌گیر مواجه شد و به محدوده 29 هزار و 700 دلار رسید. صاحب‌نظران اکنون با احتمال قوی‌تری عنوان کرده‌اند که ریزش بیت کوین، به همین منوال ادامه خواهد یافت و راهی جز ریزش نیست. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار بیشتر بدانیم.

گفتنی است وضع بازار ارزها به طور کلی جالب نیست و همه رمزارزها، ریزش بالای 5 درصدی را تجربه کرده‌اند. در آلت‌کوین‌ها حتی سقوط بیشتری نسبت به بیت ‌کوین دیده می‌شود.

سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار

پیش‎بینی شده بود که اتفاقات جدید تاثیرگذاری در راه است که احتمالا جلوی رشد بازار رمزارزها را خواهند گرفت و این پیش‌بینی، تحقق یافت. اتفاقاتی نظیر منتشر شدن نرخ داده‌های بیکاری اتحادیه اروپا، برملا شدن دستمزد غیرکشاوری ایالات متحده و اطلاعیه تصمیمات بانک ژاپن در مورد نرخ بهره‌ها دست به دست هم داده‌ و باعث ریزش بازار رمزارزها شده‌اند.

سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار

از سویی دیگر احتمالاتی وجود دارد، مبنی بر اینکه اتحادیه آمریکا خواهان بالابردن نرخ بهره است که این موضوع، قطعا سیگنال منفی بزرگی برای رشد بازار درنظر گرفته می‌شود و منجر به ریزش ارزها خواهد شد.

همچنین نسبت عرضه و تقاضای برخی کالاهای اساسی در سراسر دنیا به هم ریخته و چرخه تامین به مشکل برخورده است. این موضوع درحالیست که به طور کلی، قیمت کالاهای اساسی در دنیا افزایش یافته و در نتیجه به ناچار نرخ تورم در دنیا بالا می‌‎رود. اتفاقات این چنینی، فدرال رزرو را ملزم خواهد کرد تا سیاست‌های انقباضی در پیش بگیرد و به طور غیرمستقیم، این موضوعات منجر به ریزش بیت کوین خواهد شد.

نظریه احتمالی ریزش بیت کوین تا 23 هزار دلار، درصورتی امکان‌پذیر خواهد بود که بیت‌کوین از محدوده حمایت مهم 28 هزار دلار نیز پایین‌تر برود؛ که اگر این سقوط اتفاق بیوفتد، به احتمال زیاد بیت‌کوین تا کانال 23 هزار دلار نیز دچار ریزش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سقوط بیت کوین به زیر 30 هزار دلار چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر