;
coinex

نکته هایی که باید برای شروع بازی Diablo Immortal به آن توجه کنید

این بازی در حال حاضر زودتر از موعد مقرر بر روی موبایل و پی‌سی به‌صورت رایگان عرضه شده است. در این مطلب، به نکته‌هایی اشاره می‌کنیم که باید برای شروع بازی Diablo Immortal به آن توجه کنید.

بازی Diablo Immortal اولین بازی رایگان موبایلی در مجموعه پر زرق و برق بلیزارد نیست، اما اولین بازی Diablo با عناصر سبک MMO است. با توجه به این موضوع بسیاری از مفاهیم و مکانیزم‌های جدید در این بازی وجود دارند که حتی طرفداران این فرنچایز نیز باید با چشم باز به سراغ آن بروند. در این مطلب چند نکته و ترفند اولیه بازی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با بیشترین سرعت و قدرت وارد بازی شده و به جنگ شیاطین بروید.

کلاس خود را در بازی Diablo Immortal با دقت انتخاب کنید

این‌که کدام کلاس را برای اولین شخصیت خود در هر بازی RPG انتخاب کنید، همیشه یک تصمیم بزرگ است. این انتخاب در بازی Diablo Immortal حتی از نسخه‌های قبلی این فرنچایز هم مهم‌تر است. به این دلیل که در این بازی هیچ ذخیره مشترکی وجود ندارد؛ به این معنی که هیچ راهی برای انتقال آیتم‌های یافت شده توسط یک شخصیت در حساب شما به دیگری وجود ندارد.

نکته هایی که باید برای شروع بازی Diablo Immortal به آن توجه کنید

برخی از جوایز پیروزی در نبردها را نیز می‌توان فقط بر روی یک شخصیت در هر حساب دریافت کرد. قرار نیست شما زمان زیادی را صرف کنید و با یک شخصیت بازی کنید تا متوجه شوید که کلاسی که انتخاب کرده‌اید مناسب بازی شماست یا باید کلاس دیگری را انتخاب کنید و بازی را از نو شروع کنید .

بلیزارد یک ویژگی تغییر کلاس را در بازی Diablo Immortal پیاده‌ سازی کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد هر چند وقت یک‌بار شخصیت خود را به کلاس دیگری تغییر دهند. اما این ویژگی در زمان لانچ این عنوان در دسترس نخواهد بود. پس با در نظر گرفتن این موضوع، باید از کلاسی که انتخاب می‌کنید مطمئن شوید؛ به این دلیل که قرار است تا چند ماه از بازی کردن با آن کلاس لذت ببرید.

هر کلاس نقاط قوت و ضعف خود را دارد، اما در همه آن‌ها نسبتا تعادل رعایت شده است، در نتیجه هیچ انتخاب بدی وجود ندارد. به عنوان مثال شخصیت‌های Crusader و Monk در آسیب‌ رسانی به یک منطقه  و پشتیبانی از جادوها برتری دارند، در حالی‌که شخصیت‌های Demon Hunter و Necromancer به یک هدف مشخص آسیب بالایی وارد می‌کنند و دو شخصیت Barbarian و Wizard می‌توانند آسیب‌های قابل توجهی از نوع AOE وارد کنند. بنابراین همه چیز به سبک بازی شما بستگی خواهد داشت.

یک Warband تشکیل دهید یا به یکی از آن‌ها بپیوندید

Warbands یک ویژگی جدید در بازی Diablo Immortal است که اساسا به عنوان یک کلن کوچک برای حداکثر هشت بازیکن جوابگو است. اگر قرار است با گروهی از دوستانتان به‌صورت مداوم بازی کنید، ساختن Warband عاقلانه‌ترین کار ممکن است. همچنین با این کار پاداش اضافی نیز دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که اعضای یک Warband دارای یک محل ذخیره مشترک هستند که در آن می‌توانند آیتم‌ها را با برخی محدودیت‌ها استفاده کنند یا در آن‌جا بگذارند. برای دسترسی به این ویژگی باید داستان اصلی را تا نقطه مشخصی پیش ببرید. اما پس از انجام این کار، قطعا ارزش ساختن آن درک خواهید کرد.

برداشت خودکار را روشن کنید

شما دائما آیتم‌های جدیدی را در بازی Diablo Immortal پیدا خواهید کرد. حتی زمانی‌که نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، باز هم می‌خواهید که آن‌ها را بردارید و در آهنگری برای ارتقا تجهیزات دیگر خود استفاده کنید. به‌صورت پیش‌فرض (حداقل در نسخه دسترسی زودهنگام بازی) برداشت خودکار آیتم خاموش است. اما می‌توانید آن‌ را در تنظیمات بازی روشن کنید و کاری کنید که همه آیتم‌ها به‌صورت خودکار برداشته شوند. با پیش‌روی در بازی ممکن است بخواهید برخی از موارد کمیاب را برای برداشت خودکار فیلتر کنید، اما در شروع بازی ایده بسیار خوبی است که هر چیزی که بر سر راهتان است را بردارید.

نکته هایی که باید برای شروع بازی Diablo Immortal به آن توجه کنید

تجهیزات خود را به‌صورت مداوم ارتقا دهید

تا می‌توانید تجهیزات کمیاب و لجندری خود را ارتقا دهید. به این دلیل که با استفاده از ویژگی انتقال سطح رایگان در بازی، هنگام تعویض به یک آیتم جدید، همه ارتقاهای شما به آیتم‌های بعدی منتقل می‌شود. اگر مواد لازم را دارید، هیچ دلیلی وجود ندارد که وسایل خود را تا حد ممکن ارتقا ندهید. ارتقا سطح آیتم‌ها و سلاح‌ها منجر به افزایش قدرت آن‌ها شده و بازی را برای شما راحت‌تر می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که از این قابلیت بهره کافی را ببرید.

زمانی که به XP بیشتر نیاز دارید، پاداش بتل‌پس را دریافت کنید

 

ممکن است وسوسه‌انگیز باشد که بلافاصله پس از باز شدن قفل بتل‌پس، پاداش آن را دریافت کنید. اما بهتر است تا زمانی که واقعا به XP بیشتری نیاز ندارید از آن استفاده نکنید. مانند زمانی که بازی به شما می‌گوید قبل از ادامه داستان اصلی، سطح خود را بالا ببرید. به این دلیل که مقدار پاداش XP با انجام فعالیت‌های بتل‌پس بر اساس سطح شخصیت شما افزایش می‌یابد، به‌عنوان مثال دریافت جوایز در سطح 40 مقدار XP بیشتری می‌دهد تا دریافت همان جوایز در سطح 20.

بازی Diablo Immortal در حال حاضر در دسترس بازیکنان پلتفرم موبایل و پی‌سی (به‌صورت بتا) در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این بازی رایگان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    چطور باید اکانت گست رو ب جیمیل یا اک استیم کانکت کنم
    ریسک نکردم چون میترسم بپره کسی می دونه بگه

    پاسخ

    تو همون لند اصلی یه جایی هست که میشه کلاس رو عوض کرد

    پاسخ

    سلام چطور میشه آیتمهای که پیدا کردیم بفروشیم تا سکه بدست بیاریم؟؟

    پاسخ

    بازی تحریمه؟ فیلتره؟

    پاسخ