;
coinex

بازار گوشی های تاشو هوشمند در فصل اول 2022 از نگاه اعداد؛ تسلط گلکسی Z Flip 3

عرضه گوشی های تاشو در سه ماهه اول سال 2022 نسبت به سه‌ماهه مشابه در سال قبل، افزایش 571 درصدی داشت. Galaxy Z Flip 3 با سهم 51 درصدی بازار را در اختیار دارد. گزارش کامل را در تکراتو بخوانید.

گوشی های تاشو هوشمند همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند. طبق گزارش DSCC، سه ماهه اول 2022، سومین سه ماهه برتر برای این نوع از گوشی‌های هوشمند بود. گرچه این رکورد به رکورد سه ماهه چهارم سال 2021 نرسید، اما با فروش 2.22 میلیون واحد دستگاه، در مجموع 571 درصد نسبت به سه ماهه اول سال گذشته افزایش داشت.

محبوبیت کمپانی سامسونگ در تولید گوشی های تاشو هوشمند

گوشی های تاشو هوشمند همچنان با قدرت به محبوبیت خود در بازار ادامه می‌دهند. در لیست پرطرفدارترین گوشی‌های تاشو، جایگاه اولین رتبه با سهم 74 درصدی بازار، متعلق به کمپانی سامسونگ است. در میان گوشی‌های تاشوی سامسونگ، گلکسی Z Flip 3 به تنهایی 51 درصد از کل گوشی‌های تاشوی عرضه شده را به خود اختصاص داد. Galaxy Z Fold 3 دومین گوشی هوشمند تاشو محبوب در سه ماهه اول بود.

 

بازار گوشی های تاشو هوشمند در فصل اول 2022 از نگاه اعداد؛ تسلط گلکسی Z Flip 3

دور از انتظار نبود که کمپانی سامسونگ با اختلاف زیادی همچنان رهبر بازار باقی بماند و 74 درصد از بازار را در مقایسه با هواوی در دست داشته باشد. با این حال، سهم بازار هوآوی در حال افزایش است و این شرکت  تولید 20 درصد از محصولات تاشو در سه ماه اول سال جاری را به خود اختصاص داده است و  تقریباً تمام این اعتبار متعلق به گوشی Huawei P50 Pocket است.

طبق گزارش DSCC، سامسونگ انتظارات و هدف بالاتری برای Z Flip 4 و Z Fold 4 دارد. تحلیلگران این اهداف را سیگنالی برای قیمت‌گذاری مقرون به صرفه‌تر می‌دانند. پیش‌بینی می‌شود که قیمت نسل جدید تاشوهای سامسونگ، کمتر از 1800 دلاری باید که برای Z Fold 3 در نظر گرفته شده بود.

به طور کلی، انتظار می‌رود که تا پایان سال 2022، حجم تولیدات گوشی‌های تاشو به‌طور کلی، به 16 میلیون واحد گوشی برسد. گوشی‌های تاشو گران قیمت هستند و حجم نسبتا کمی دارند. اما به اندازه گوشی‌های دیگر، از کمبود قطعات رنج نمی‌برند و این نکته‌ی مهمی برای کاربران است.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی های هوشمند تاشو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر