;
coinex

وان پلاس 10T به زودی رونمایی می‌شود؛ خبری از Ultra نیست

گوشی جدید کمپانی وان پلاس به احتمال زیاد با نام وان پلاس 10T معرفی می‌شود و احتمالا نسخه اولترا وان پلاس 10 به بازار نخواهد آمد.

پس از رونمایی از وان پلاس 10 پرو، به نظر می‌رسد که این کمپانی دیگر قصد ندارد نسخه اولترا وان پلاس 10 را تولید کند. درواقع وان پلاس این بار گوشی جدید خود را با نام وان پلاس 10T معرفی خواهد کرد و نسخه اولترا به سری گوشی‌های وان پلاس 10 اضافه نخواهد شد.

وان پلاس 10T جایگزین وان پلاس 10 اولترا می‌شود

از مدت‌ها پیش شایعات بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های گوشی OnePlus 10 Ultra منتشر شده است، اما طبق گزارشاتی که اخیرا فاش شده، گوشی‌ با این نام رونمایی نخواهد شد و OnePlus 10T 5G به عنوان گوشی جدید کمپانی وان پلاس عرضه می‌شود.

وان پلاس 10T

افشاگر معتبر وان پلاس به نام Max Jambor که به Max J معروف است، اظهار کرده که یک دستگاه از سری T با نام وان پلاس 10T راه‌اندازی می‌شود که شامل ویژگی‌های رده‌بالا است. البته هنوز مشخص نیست که این یک سیاست تغییر نامگذاری بوده و یا قرار است گوشی‌های سری T وان پلاس با ویژگی‌ها و مشخصات متفاوت، معرفی شوند.

اگر این خبر درست باشد، پس وان پلاس 10T اولین گوشی خواهد بود که بعد از سال 2020 در سری T راه‌اندازی می‌شود؛ این کمپانی، آخرین نسخه سری T را در سال 2020 با نام رسمی وان پلاس 8T روانه بازار کرد.

باید منتظر ماند و دید که OnePlus 10T 5G چه ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد. به احتمال زیاد این گوشی همان دستگاهی است که کمپانی وان پلاس از مجهز بودن آن به پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام خبر می‌دهد. پس می‌توان نتیجه گرفت که OnePlus 10T 5G از آخرین چیپست قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد که باتری این گوشی به جای مجهز بودن به شارژ 80 واتی وان پلاس 10 Pro، از شارژ سریع 150 واتی OnePlus 10R پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی وان پلاس 10T که قرار است به جای گوشی وان پلاس 10 اولترا، رونمایی شود چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر