;
coinex

امکان دریافت همزمان اینماد و درگاه پرداخت محقق شد

کسب و کارها می‌توانند به طور همزمان مجوز اینماد و درگاه پرداخت را دریافت کنند. گزارشی از این خبر را در تکراتو بخوانید.

شرکت مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی با انتشار یک فراخوان، از همه‌ی شرکت‌های پرداخت و پرداخت یار دعوت کرد به پنجره واحد تجارت الکترونیکی و اینماد متصل شوند. در حال حاضر، یک شرکت پرداخت و پنج پرداخت یار به سرویس‌های مذکور متصل هستند. این اتفاق می‌تواند گامی نو برای کسب و کارها باشد.

جزئیات اخذ همزمان اینماد و درگاه پرداخت

شرکت مرکز تجارت الکترونیک با هدف تسهیل روند اخذ مجوزهای پرداخت، امکان دریافت همزمان اینماد و درگاه پرداخت را صادر کرد. کسب‌ و کارها دیگر لازم نیست به صورت جداگانه برای دریافت هر کدام از این سرویس ها ثبت نام کنند. در حال حاضر پنج پرداخت‌یار به این بستر متصل شدند. این پرداخت‌یارها عبارتند از ایران درگاه، سیزپی، دیجی‌پی، درگاه پرداخت سپرده، بیت‌پی. تجارت الکترونیکی پارسیان نیز به این بستر پیوست.

 

مجوز اخذ همزمان درگاه پرداخت و اینماد صادر شد.

طبق اقداماتی که صورت گرفته، کسب‌وکارها می‌توانند هنگام دریافت نماد اعتماد الکترونیکی‌، به صورت مستقیم درگاه پرداخت هم دریافت کنند. با تکیه بر ایجاد اتصال‌ بین شاپرک و مرکز توسعه تجارت الکترونیک، هنگام درخواست دریافت درگاه پرداخت دیگر نیازی به ثبت مجدد اطلاعات نیست.

تجمیع کلیه خدمات در پنجره واحد (ecsw.ir)

به منظور تسهیل در امور کسب‌وکارهای اینترنتی و با همکاری شاپرک، امکان اتصال شرکت‌های پرداخت‌یار و PSP فراهم شد. این اقدام در ادامه‌ی درخواست مکر صاحبین کسب و کار اینترنتی برای اخذ وب‌سرویس نماد الکترونیکی و اینماد انجام گرفته است.

گرچه در حال حاضر فقط چند شرکت به صورت آزمایشی به وب سرویس متصل شده‌اند، اما سایر درگاه‌های پرداخت هم می‌توانند برای ثبت درخواست اتصال اقدام کرده و به مرکز توسعه تجارت مراجعه کنند.

مجوز اخذ همزمان درگاه پرداخت و اینماد صادر شد. مجوز اخذ همزمان درگاه پرداخت و اینماد صادر شد.

پیش از این، امکان دریافت همزمان درگاه پرداخت و اینماد برای کسب‌وکارهای اینترنتی فقط از طریق شرکت زرین‌پال و سداد به عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت وجود داشت. اما حالا گفته می‌شود با تدبیرات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اتصال سایر درگاه‌های پرداخت نیز امکان‌پذیر است.

طبق گزارش‌ها، هدف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، تجمیع کلیه خدمات ارائه‌شده به کسب‌وکارهای اینترنتی در پنجره واحد (ecsw.ir) است.

مرکز همچنین اعلام کرد: به محض انتخاب شرکت خدمات پرداخت یا پرداخت‌یار در فهرست شرکت‌های متصل به اینماد، کسب و کار‌ها ضمن ارسال اطلاعات احراز، از قبیل هویت، نشانی، دامنه، تلفن ثابت و همراه، نوع فعالیت، ایمیل، کد رهگیری مالیاتی و … به صفحه اختصاصی شرکت منتقل می‌شوند و بدون نیاز مجدد به اطلاعات، درخواست اخذ درگاه اینترنتی خود را ثبت می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد مجوز اخد همزمان درگاه پرداخت و اینماد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر