;
coinex

پردرآمدترین شرکت های گیمینگ مشخص شدند؛ جایگاه سوم اپل

فهرست پردرآمدترین شرکت های گیمینگ دنیا منتشر شد. اپل در جایگاه سوم این فهرست قرار دارد. گزارشی از این خبر را در تکراتو بخوانید.

پردرآمدترین شرکت های گیمینگ به ترتیب، شرکت چینی تنسنت، سونی و اپل هستند. جایگاه اول لیست Gizmochina را شرکت سازنده‌ بازی‌های PUBG و  League of Legend یعنی تنسنت کسب کرد. اما در میان این لیست، موفقیت شگفت انگیز شرکت اپل به چشم می‌خورد. این شرکت توانست با پیشی گرفتن از غول‌هایی همچون مایکروسافت و گوگل، رتبه‌ی سوم پردرآمدترین شرکت گیمینگ دنیا را کسب کند.

فهرست پردرآمدترین شرکت های گیمینگ دنیا

10 شرکت برتر این فهرست توانسته‌اند در مجموع 126 میلیارد دلار در سال 2021 درآمد کسب کنند. پردرآمدترین شرکت های گیمینگ دنیا به ترتیب جایگاه 1 تا 5 عبارت هستند از تنسنت، سونی، اپل، مایکروسافت و گوگل.

درآمد شرکت تنسنت در سال 2021 با افزایشی 9.9 درصدی همراه بود و با این افزایش توانست درآمد سالانه‌ی خود را به به 32.2 میلیارد دلار برساند و رتبه‌ی اول را در فهرست بیشترین درآمد شرکت گیمینگ دنیا کسب کند.

فهرست پردرآمدترین شرکت های گیمینگ دنیا

جایگاه دوم در این فهرست متعلق به شرکت سونی است. اگرچه این شرکت در سال 2021 با کاهش درآمد 2.3 درصدی رو به رو شد، اما همچنان با مجموع درآمد 18.3 میلیارد دلاری در جایگاه دوم می‌درخشد.

اما شرکت اپل توانست با کسب مقام سوم این لیست، از رقبای جدی در حوزه‌ی گیمینگ فاصله بگیرد و تیتر اول خبرها شود. موفقیت شرکت اپل از لحاظ درآمد او را در جایگاه سوم و بالاتر از شرکت‌های مایکروسافت، گوگل، اکتیویژن، نینتند و  … قرار داد. کمپانی اپل این موفقیت شگفت‌ انگیز را مدیون سرویس اشتراکی بازی روی آیفون است. با توجه به عدم حضور کنسول در صنعت گیمینگ اپل، کسب مقام سوم پردرآمدترین شرکت های گیمینگ دنیا برای این کمپانی،‌دستاوردی بزرگ به شمار می‌آید. طبق گزارش‌ها درآمد سالانه‌ این شرکت در سال 2021 با افزایش 17.7 درصدی، به بیش از 15 میلیارد رسید.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فهرست پردرآمدترین شرکت های گیمینگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با  تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر