;
coinex

ایسوس ROG phone 6 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تیرماه رونمایی می‌شود

چند هفته قبل بود که ایسوس اعلام کرد گوشی ایسوس ROG phone 6 اولین گوشی گیمینگ خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شود. این کمپانی یک‌بار دیگر با انتشار تیزری رسمی، اطلاعات تازه‌ای از این گوشی را فاش کرده است.

تیزر رسمی ایسوس ROG phone 6 نشان می‌دهد که رویداد راه‌‌اندازی جهانی این گوشی در تاریخ 5 جولای (14 تیر)‌ در تایوان برگزار می‌شود. این رویداد که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، به‌صورت آنلاین از پلتفرم‌های مختلف پخش خواهد شد.

ایسوس در حساب رسمی ROG Global در توییتر اعلام کرد که قصد دارد چند اکسسوری گیمینگ و هدست گیمینگ را هم در تاریخ 7 جولای (16 تیر) معرفی کند.

مشخصات ایسوس ROG phone 6

گوشی‌های سری ایسوس آر او جی فون 6 نسل جدید گوشی‌های ROG فون 5 هستند که در سه مدل، راه‌اندازی شده بود؛ ایسوس ROG phone 5، ایسوس ROG phone 5 Pro و ایسوس ROG phone 5 Ultimate. تمام این گوشی‌های به تراشه پرچمدار تابستان گذشته، یعنی اسنپدراگون 888 مجهز هستند.

ایسوس ROG phone 6 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تیرماه رونمایی می‌شود

امسال هم انتظار داریم که ایسوس سه مدل از گوشی‌های سری آر او جی فون 6 را راه‌اندازی کند؛ ایسوس ROG phone 6، ایسوس ROG phone 6 Pro و ایسوس ROG phone 6 Ultimate. تمامی این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار خواهند شد.

این تراشه نسبت به نسخه قبلی 8Gen1، قدرت بالاتر و مصرف بهینه‌تری دارد. کوالکام در تولید نسخه جدید 8 پلاس نسل 1 به سراغ کمپانی TSMC رفته و به این ترتیب، عملکرد CPU را تا 10 درصد و عملکرد GPU را تا 10 درصد افزایش داده است. مصرف این تراشه نیز تا 30 درصد بهینه‌تر از نسخه قبلی است. این یعنی تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری کمتری مصرف می‌کند؛ در نتیجه، عمر باتری بیشتر می‌شود و کنترل بهتری در افزایش دما وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ایسوس ROG phone 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر