;
coinex

رندرهای Galaxy XCover 6 Pro را تماشا کنید

رندرهای Galaxy XCover 6 Pro که به تازگی منتشر شده‌اند، جزئیاتی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را فاش می‌کنند. در ادامه مطلب، این رندرها را باهم خواهیم دید؛ پس با تکراتو همراه باشید.

چند ماه پیش OnLeaks رندرهای سه بعدی از Samsung Galaxy Xcover Pro 2 را منتشر کرد. گفتنیست که از آن زمان تا به الان، گزارش‌های جدیدی انتشار یافته که طبق آنها، به نظر می‌رسد که این گوشی با نام اصلی Galaxy Xcover6 Pro به بازار عرضه شود. حال چندی پیش، رندرهای Galaxy XCover 6 Pro منتشر شدند که نشان می‌دهد علاوه بر تغییر نام این دستگاه، یکسری تغییرات جزئی دیگر نیز در طراحی این گوشی اعمال شده است.

رندرهای Galaxy XCover 6 Pro اصلاحات جزئی در طراحی این گوشی را فاش می‌کند

از جمله اصلاحات اعمال شده در طراحی این گوشی، می‌توان به ایجاد تغییرات در دو لنز دوربین Galaxy Xcover6 Pro و همچنین دکمه قرمز رنگ که در لبه دستگاه در قسمت بالا، سمت چپ تعبیه شده است، اشاره کرد. این دکمه درواقع به عنوان یک دکمه میانبر در گوشی Galaxy Xcover6 Pro طراحی شده که کاربر می‌تواند از طریق آن بدون نیاز به بازکردن قفل گوشی و استفاده از صفحه‌نمایش، فورا وارد یکی از برنامه‌های گوشی شود که از قبل توسط خودش تعیین شده است.

رندرهای Galaxy XCover 6 Pro

حال طبق گزارش‌ها، باید بگوییم که این گوشی از لحاظ ویژگی‌های سخت‌افزاری تغییرات چندانی نداشته و همانند Galaxy Xcover Pro 2، از چیپست اسنپدراگون 778 بهره می‌برد و همچنین در نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6 گیگابایت رم نیز عرضه می‌شود. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش 6.56 اینچی با رزولوشن 2408×1080 پیکسل است و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می رود این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 یا 12 مگاپیکسلی باشد. همچنین از سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره ببرد.

رندرهای Galaxy XCover 6 Pro

گفتنیست که این دستگاه دارای ابعاد 169×80×10 میلی‌متر است و وزنی معادل 235 گرم دارد. همچنین دارای یک باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی است که این باتری قابلیت جدا شدن دارد و از طریق پین‌های pogo که مختص به پایه شارژ است و در قسمت پایین گوشی جایگذاری شده هم شارژ می‌شود. گفتنیست که این پایه‌ها، توانایی شارژ کردن چند گوشی را به طور همزمان دارند.

به نظر می‌رسد که Galaxy Xcover6 Pro دارای گواهینامه مقاوت در برابر گرد و غبار و آب IP68 و امتیازات دیگر باشد. این تمام اطلاعاتی بود که تا به الان از این گوشی سامسونگ فاش شده است و هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ تولید و همچنین قیمت این گوشی در دسترس نیست.

نظر شما درمورد رندرهای Galaxy XCover 6 Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر