;
coinex

اوکیتل از یک گوشی با ابرباتری 21 هزار میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد

سازنده گوشی‌های چینی اوکیتل به تازگی از گوشی هوشمندی رونمایی کرده است که می‌تواند در حالت استندبای حداقل به مدت 3 ماه دوام بیاورد. اوکیتل WP19 به یک ابرباتری 21 هزار میلی‌آمپری مجهز شده است.

کمپانی اوکیتل در طراحی گوشی اوکیتل WP19 تمرکز اصلی خود را روی باتری قرار داده و قول می‌دهد تمام مشکلاتی را که ممکن است کاربران با عمر باتری یک گوشی هوشمند داشته باشند، برطرف کند.

رونمایی از گوشی  اوکیتل WP19 با تمرکز بر یک باتری قدرتمند

به ادعای اوکیتل، باتری 21 هزار میلی آمپری گوشی جدید این کمپانی می‌تواند تا 94 روز (2252 ساعت) در حالت استندبای دوام بیاورد. باتری دستگاه از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند. اوکیتل در گذشته نیز با رونمایی از گوشی‌هایی با ظرفیت بالای باتری، خلاقیت خود را در این زمینه به رخ رقیبان کشیده است. در آگوست سال گذشته میلادی گوشی Oukitel WP15 با باتری 15،600 میلی آمپری به بازار عرضه شد و اکنون با رونمایی از اوکیتل WP19 می‌توان گفت که این برند یک جانشین واقعی برای آن معرفی کرده است.

رونمایی از گوشی  اوکیتل WP19 با تمرکز بر یک باتری قدرتمند

مشخصات گوشی Oukitel WP19

گوشی Oukitel WP19 با ظاهری سخت و مقاوم طراحی شده است. در جلوی آن یک نمایشگر 6.78 اینچی Full HD با نرخ نوسازی 90 هرتز قرار گرفته و در زیر بدنه آن پردازنده هشت هسته‌ای Helio G95 در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قدرتنمایی می کند.

گوشی جدید اوکیتل گواهینامه نظامی MIL STD 810G و استاندارد IP68/IP69 برای مقاومت در برابر عرق، آب و نفوذ گردوغبار را دریافت کرده است. اما جذابیت اصلی این دستگاه مربوط به باتری غول پیکر آن است. 21000  میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع 27 واتی این امکان را به اوکیتل WP19 داده است تا علاوه بر 3 ماه روشن ماندن در حالت استندبای، بتواند 122 ساعت مکالمه بدون وقفه را برای کاربر فراهم کند. همچنین این ابرباتری قادر است تا 123 ساعت پخش موسیقی و 36 ساعت پخش محتوای ویدیویی را پشتیبانی کند.

گوشی Oukitel WP19

در پشت این دستگاه نیز یک دوربین سه‌گانه خودنمایی می‌کند. سیستم دوربین متشکل از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک ماژول دید در شب سونی 20 مگاپیکسلی است و در جلو یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی قرار گرفته است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی Oukitel WP19

این اسمارت فون درحال حاضر در چین موجود است و هنوز از عرضه جهانی آن اطلاعی در دست نیست. بر اساس خبرهای منتشر شده، گوشی اوکیتل WP19 با قیمت 742 دلار آمریکا (حدودا 19 میلیون تومان) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ابر باتری اوکیتل WP19 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر