;
coinex

صرافی بایننس با این سوپراستار معروف همکاری می‌کند

صرافی بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزها در دنیا، خبر همکاری خود با یکی از معروف‌ترین سوپراستارهای کانادایی،‌ The Weeknd را منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره همکاری صرافی بایننس با د ویکند با ما همراه باشید.

بایننس به طور رسمی اسپانسر تور جدید Abel Makkonen Tesfaye ملقب به The Weeknd شد. این تور جهانی که After Hours Till Dawn نام دارد، اواخر تابستان امسال آغاز خواهد شد. این اولین تور کنسرتی خواهد بود که در آن از فناوری Web 3.0 برای ارائه تجربه کاربری بهتر به طرفداران یک خواننده استفاده می‌شود.

همکاری صرافی بایننس با د ویکند

برای اجرای این پروژه، صرافی بایننس با سازمان کارآفرینی HXOUSE همکاری می‌کند. این همکاری به بایننس کمک می‌کند تا مجموعه NFT ویژه خود به منظور برگزاری تور و فروش محصولات خواننده را راه‌اندازی کند.

همکاری صرافی بایننس با د ویکند ؛ برای اجرای این پروژه، صرافی بایننس با سازمان کارآفرینی HXOUSE همکاری می‌کند. این همکاری به بایننس کمک می‌کند

صرافی بایننس همچنین مبلغ 2 میلیون دلار به صندوق XO کمک کرده است. The Weeknd در اوایل سال جاری به عنوان سفیر برنامه جهانی غذایی سازمان ملل (WFP) انتخاب شده بود.

بایننس و The Weeknd در آینده مجموعه‌ NFT جداگانه‌ای به منظور کمک به صندوق XO راه‌اندازی خواهند کرد. 5 درصد از سود حاصل از فروش این محصولات به XO اهدا خواهد شد. جزئیات بیشتر در زمینه همکاری صرافی بایننس با د ویکند و همچنین مجموعه‌های NFT این صرافی در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری صرافی بایننس با د ویکند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر