;
coinex

شیائومی 12 اولترا بدنه سرامیکی و چرم خواهد داشت

دیجیتال چت استیشن در پست اخیر خود گفته است که شیائومی 12 اولترا با بدنه‌ای از متریال‌های رده‌بالا به بازار می‌آید. مدت‌هاست که منتظر رونمایی از این گوشی هستیم و شیائومی هنوز هیچ جزییاتی از آن را فاش یا تایید نکرده است.

شیائومی اخیرا از همکاری با برند لایکا خبر داده بود. این دو کمپانی قرار است گوشی‌ پرچمداری را طراحی و تولید کنند که قابلیت‌های ویژه‌ای از لحاظ عملکرد دوربین دارد. شیائومی اعلام کرده که اولین گوشی خود با همکاری لایکا را در تیر ماه رونمایی می‌کند. هنوز مشخص نیست که شیائومی از کدام گوشی صحبت می‌‌کند؛ اما این احتمال وجود دارد که گوشی مذکور، همان شیائومی 12 اولترا باشد که مدت‌هاست منتظر آن هستیم.

شیائومی 12 اولترا با بدنه سرامیکی و چرمی

دیجیتال چت استیشن در پست اخیر خود در وب‌سایت ویبو اعلام کرده که گوشی شیائومی 12 اولترا احتمالا در دو تنوع ظاهری راه‌اندازی می‌شود؛ یک رنگ مشکی با بدنه‌ای از جنس چرم و یک رنگ سفید با بدنه‌ای از جنس سرامیک و شیشه.

شیائومی 12 اولترا بدنه سرامیکی و چرم خواهد داشت

شیائومی قبلا هم از شیشه وسرامیک در تولید بدنه گوشی‌های خود استفاده کرده بود. شیائومی می 11 اولترا که سال گذشته راه‌اندازی شد، از بدنه سرامیکی برخوردار بود.

اما درباره Xiaomi 12 Ultra باید گفت که نقطه قوت آن، سیستم دوربین است. همکاری با لایکا باعث شده که انتظارات از دوربین شیائومی 12 اولترا بالاتر برود.

عکس‌ها و رندرهایی که تاکنون منتشر شده، ماژول دوربین دایره‌ای را نشان می‌دهند که سه لنز دوربین روی آن قرار دارد. گفته می‌شود که دوربین اصلی گوشی را یک لنز 200 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد و سنسورهای اولترا واید انگل و ماکرو هم تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند.

از دیگر مشخصات شیائومی 12 Ultra می‌توان به نمایشگر خمیده ومنعطف OLED،‌ تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 4900 میلی‌آمپرساعت و شارژر 120 واتی اشاره کرد.

شیائومی تاکنون هیچ‌کدام از این جزییات را تایید نکرده است. برخی مدعی هستند که این دستگاه در اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر) معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طراحی بدنه شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر