;
coinex

سری آیفون 7 به iOS 16 بروزرسانی نخواهد شد

در شرایطی که تنها 2 روز تا برگزاری رویداد WWDC 2022 فاصله داریم، برخی شایعات حاکی از آن است که سری آیفون 7 به iOS 16 بروزرسانی نخواهد شد.

برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که اپل با نسخه بعدی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی iOS 16، پشتیبانی از برخی آیفون‌ها را کنار می‌گذارد. آنطور که شواهد حاکی است، این موارد عبارتند از آیفون 7، آیفون 7 پلاس و البته آیپاد تاچ (2019) که به‌روزرسانی iOS 16 را دریافت نخواهند کرد.

اخیرا، برخی از ویژگی‌های جدید برای آی‌پدها در iPadOS 16 رویت شده‌اند که از آن جمله می‌توان به بهبود قابلیت چندوظیفه‌ای و جابجایی و مدیریت فوری برنامه‌ها به روش‌های جدید اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین آیفون‌های گیمینگ در بازار [خرداد 1401]

سری آیفون 7 به iOS 16 بروزرسانی نخواهد شد

سری آیفون 7 به iOS 16 بروزرسانی نخواهد شد

در شرایطی که فاصله زیادی تا رویداد سالانه اپل نداریم، iOS 16 ممکن است از دستگاه هایی با تراشه A10 پشتیبانی نکند و به نظر می‌رسد اپل پشتیبانی از دستگاه‌هایی با تراشه A10 را کنار گذاشته باشد. آنطور که مشخص است تنها کسانی که تحت‌تاثیر این تصمیم اپل قرار می‌گیرند، کاربرانی هستند که از سری گوشی‌های آیفون 7 و آیپاد تاچ استفاده می‌کنند چراکه این‌ها تنها دستگاه‌های مجهز به چیپست A10 هستند.

اگر شما هم جزو کاربران دستگاه‌های مذکور هستید و امیدوار به استفاده از iOS 16 بوده‌اید حالا باید بدانید که زمان تعویض دستگاه رسیده و شاید بتوانید با صرف بودجه‌ای نه چندان کلان، یکی از گوشی‌های آیفون SE نسل 2 یا 3 را تهیه کنید.

بر اساس توییتی از Apple Hub، انتظار می‌رود تنها آیفون 8 و آیفون‌های جدیدتر iOS 16 را دریافت کنند و کاربران آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نمی‌توانند دستگاه‌های خود را به iOS 16 به‌روزرسانی کنند.

همانطور که احتمال در جریان هستید، اپل چندی پیش آیپادهای خود را متوقف کرد، بنابراین آیپاد تاچ نیز ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد، آخرین آیپاد تاچ از نسل هفتم نیز با تراشه A10 عرضه شدi بود و فرض بر این است که اکنون پشتیبانی نمی‌شود.

شایان ذکر است که اخیرا واتس اپ نیز پشتیبانی از iOS 10 و iOS 11 را قطع کرده است که به طور غیرمستقیم اپل را وادار می‌کند تا تنها بر روی دستگاه‌های جدیدتر خود برای ارتقا تمرکز کند.

در هر حال و همانطور که اپل با عرضه iOS 15، پشتیبانی از آیفون 6 و 6 پلاس را کنار گذاشت، اتفاق مشابهی قرار است با عرضه iOS‌ 16 برای آیفون 7 و 7 پلاس رخ دهد. در هر حال دو روز دیگر با برگزاری رویداد WWDC 2022، رسما iOS‌ 16 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه سری آیفون 7 به iOS 16 بروزرسانی نخواهد شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: techviral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر