;
coinex

تماشا کنید: تریلر Final Fantasy 16 جزییات بیشتری از این عنوان را فاش کرد

سرانجام اسکوئر انیکس تریلر Final Fantasy 16 را منتشر کرد که مبارزات، جهان، شخصیت‌ها و داستان بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

پس از مدت‌ها سکوت خبری، سرانجام در رویداد State of Play پلی استیشن، تریلر Final Fantasy 16 منتشر شد. در این تریلر شاهد انتشار جزئیات بیشتری از دنیای بازی به‌نام Valisthea بودیم. داستان بازی روایت‌گر شخصیت جنگجویی یه‌نام کلایو روزفیلد است که ظاهرا با برادر کوچکتر خود یعنی جاشوا روزفیلد به مشکل می‌خورد. همچنین در تریلر پخش شده از بازه زمانی انتشار این عنوان که تابستان 2023 است، رونمایی شد.

تریلر بازی Final Fantasy 16

در ادامه می‌توانید تریلر پخش شده در رویداد State of Play پلی استیشن از این عنوان را تماشا کنید.

کمپانی اسکوئر انیکس جزئیاتی در مورد تیم توسعه Final Fantasy 16 و برخی از رهبران آن ارائه کرده است. البته به‌جز نائوکی یوشیدا از فاینال فانتزی 14 که می‌دانستیم تهیه کننده این عنوان است. اسکوئر انیکس اعلام کرد که ریوتا سوزوکی که بیشتر برای دو بازی Devil May Cry 5 و Dragon’s Dogma شناخته می‌شود، کارگردان مبارزات بازی Final Fantasy 16 است که اولین بار در سال 2020 در مورد آن شنیدیم.

هیروشی تاکای که کارگردان The Last Remnant بوده، کارگردان اصلی است و کازوتویو مائهیرو نویسنده و کارگردان سناریو داستان بازی Final Fantasy 16 است. او در گذشته نویسنده داستان بازی The Last Remnant بوده و داستان بعضی از بسته‌های الحاقی Final Fantasy 14 را نیز نوشته است.

کازویا تاکاهاشی طراح شخصیت بازی Final Fantasy 16 است. او در گذشته در تولید سه عنوان از مجموعه فاینال فانتزی نقش داشته است. در ادامه مایکا کریستوفر کوجی فاکس وظیفه بومی سازی این عنوان را بر عهده دارد. او نیز قبلا بر روی فاینال فانتزی 11 و 14 و اسپین‌آف Final Fantasy 7: Dirge of Cerberus کار کرده است.

وظیفه کارگردانی هنری این بازی نیر بر عهده هیروشی میناگاوا است که قبلا بر روی FF14 و 12 و بازی Final Fantasy Tactics کار کرده است. در نهایت نیز وظیفه آهنگ‌سازی بازی Final Fantasy 16 که قبلا آهنگ‌ساز FF14 بوده بر عهده ماسایوشی سوکن است.

اسکوئر انیکس علاوه اعلام رهبران اصلی این پروژه، چند اسکرین شات‌ جدید نیز از بازی منتشر کرده است که شخصیت‌های بازی و محیط‌های زیبای آن‌ را به نمایش می‌گذارد. بازی فاینال فانتزی 16 قرار است برای پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر Final Fantasy 16 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر