;
coinex

مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels) به 90 ثانیه افزایش یافت

در پی رقابت‌ شبکه‌های اجتماعی متا با تیک‌تاک، حال مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels) نسبت به قبل 30 ثانیه افزایش داشته و به 90 ثانیه نیز رسیده است. در ادامه قصد داریم به جزئیات این مطلب بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

متا در راستای رقابت با پلتفرم تیک تاک، این بار ویژگی‌های Reels اینستاگرام و فیسبوک را توسعه داده و ویژگی Sound Sync را به فیسبوک اضافه کرده است. همچنین مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels) به 90 ثانیه افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، قابلیت‌هایی از جمله نظرسنجی، ایموجی و مسابقه (کوییز) که مدت‌ها پیش به استوری اینستاگرام اضافه شد، باعث شده تا کاربرات، توجه و تعامل بیشتری با استوری‌ها داشته باشند. حال این قابلیت‌ها در ویدیو ریلز هم ارائه می‌شود.

علاوه بر این، قابلیت گذاشتن صدا روی Reels نیز اضافه شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند صداهای دلخواه را که کم‌تر از 5 ثانیه است، به ریلز خود اضافه کنند. همچنین اینستاگرام قالب‌هایی را برای ویدیو Reels در نظر گرفته که کاربران از طریق آن می‌توانند با استفاده از ساختارهای مشخص شده‌ای، ویدیو Reels خود را ایجاد کنند.

در آپدیت جدید اینستاگرام، مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels) افزایش می‌یابد

TikTok امکان ساخت ویدیوهای 10 دقیقه‌ای را برای کاربران خود فراهم ساخته، اما اینستاگرام حتی با ارائه مدت زمان 90 ثانیه‌ای، باز هم قادر نیست با تیک‌تاک رقابت کند و در این مسیر به پیشرفت و توسعه بیش‌تری نیازمند است. با این‌حال، نمی‌توان از این پیشرفت که در زمینه افزایش مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels) از 60 ثانیه به 90 ثانیه صورت گرفته، چشم‌پوشی کرد.

مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels)

متا با افزودن ویژگی‌های جدید، تغییراتی را در فیسبوک نیز ایجاد کرده است. یکی از این ویژگی‌ها، اضافه کردن ابزارهای ویرایش برای دسکتاپ است که کاربران بتوانند از طریق آن ویدیوهای طولانی‌تر خود را برش دهند و به ریلز تبدیل کنند. همچنین ابزارهای صوتی و زمان‌بندی جدید برای انتشار و ویرایش آسان‌تر آن‌ها از دسکتاپ به کاربران ارائه می‌شود. فیس‌بوک از این پس ویدیوهای ریلز بیش‌تری را در فید اصلی خود منتشر می‌کند و از کاربران خواسته است تا ویدیوهای خود را علاوه بر اینستاگرام در فیس‌بوک نیز به اشتراک بگذارند.

مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels)

ویژگی‌هایی که تا به اینجا نام بردیم، همگی در فیس بوک و اینستاگرام قابل دسترس هستند. قابلیت‌های جدید دیگر نیز تا هفته آینده معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد افزایش مدت زمان ریلز اینستاگرام (Reels) و قابلیت Sound Sync فیس بوک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر