;
coinex

ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time باز هم تاخیر خورد

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده، ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time باز هم تاخیر خورد. این عنوان قرار بود در سال 2021 منتشر شود.

شب گذشته بود که خرده‌ فروش‌هایی مانند GameStop و مابقی فروشگاه‌ها در حال حذف پیش‌ خریدهای ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time بودند که نگرانی‌هایی را در مورد لغو این پروژه به‌وجود آورد. اما ظاهرا هنوز این پروژه در حال توسعه بوده و قرار است از سال مالی 2023 به بعد منتشر شود.

منتقل شدن استودیو سازنده ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time

کمپانی یوبی‌سافت در بیانیه‌ای به رسانه IGN می‌گوید که در حال حاضر توسعه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time در دستان Ubisoft Montreal قرار دارد. ما به دستاوردهای Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai افتخار می‌کنیم و Ubisoft Montreal از مزایای آن بهره خواهد برد. تجربه‌های آن‌ها به عنوان تیم جدید، کار را برای ارائه یک ریمیک عالی ادامه خواهد داد. یوبی‌سافت اضافه کرد که اگر بازیکنان مایل به لغو پیش خرید خود هستند، می‌توانند با خرده فروش خود تماس بگیرند.

ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time باز هم تاخیر خورد

این اولین باری نیست که ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time به تعویق افتاده است. پس از اعلام ساخت این بازی در سال 2020، نسخه ریمیک قرار بود در سال 2021 منتشر شود اما حالا تا بعد از سال مالی 2023 به تعویق افتاد. این پروژه همچنین تیم‌های توسعه را از Ubisoft Pune و Mumbai به Ubisoft Montreal منتقل کرد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان در نظر گرفته نشده است، اما به‌نظر می‌رسد مدتی تا بازگشت شاهزاده فارس باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

شما هم از تاخیرهای متعدد این بازی خسته شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: IGN

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    میخاد بیاد نمیخاد نیاد. بازی فارکرای 6 رو من خریدم پشیمونم شدم. این که دیگه از اون خسته کننده تره نیاد بهتره بره به درک

    پاسخ

    لفتش ندین انقد دیگه

    پاسخ

    واقعا پروسه توسعه این بازی افتاده تو یه دور باطل

    پاسخ