;
coinex

آیس یونیورس از تاخوردگی کم‌عمق در گلکسی Z Flip 4 خبر داد

نسل چهارم گوشی‌های تاشوی سامسونگ تا دو ماه آینده رسما راه‌اندازی می‌شوند. تابه‌حال، شایعات مختلفی درباره لولای متفاوت و طراحی جدید گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 منتشر شده است.

چند روز پیش بود که آیس یونیورس تصاویری از قاب محافظ گلکسی زد فلیپ 4 را به اشتراک گذاشت و به طراحی متفاوت لولای آن اشاره کرد. این افشاگر اخیرا اطلاعات تکمیلی درباره طراحی این گوشی را منتشر کرده است.

آیس یونیورس در توییت اخیر خود گفته است تاخوردگی پنل نمایشگر گلکسی Z Flip 4 عمق کمتری نسبت به نسل قبلی (گلکسی Z Flip 3) دارد. او ادامه گفت: «فکر می‌کنم اکثر مردم راضی شوند.»

طراحی گلکسی Z Flip 4

اینطور که از شواهد پیداست، طراحی متفاوت لولا باعث می‌شود که تاخوردگی نمایشگر، عمق کمتری داشته باشد. این تاخوردگی در نمایشگر گوشی‌های تاشو، یکی از آزاردهنده‌ترین چالش‌هایی است که تولیدکننده‌ها با آن روبرو هستند و هرچقدر که عمق آن کمتر باشد،‌ قطعا کاربران راضی‌تر خواهند بود.

آیس یونیورس از تاخوردگی کم‌عمق در گلکسی Z Flip 4 خبر داد

اگر کاربر این گوشی‌ها باشید، خیلی زود به تاخوردگی نمایشگر عادت می‌کنید، اما یک موضوع دیگر هم مطرح است. تاخوردگی نمایشگر با باز و بسته شدن مکرر، شکل می‌گیرد. تاخوردگی کمتر احتمالا نشان‌دهنده این است که فشار کمتری روی نمایشگر وارد شده که باعث می‌شود عمر کارایی دستگاه، افزایش یابد.

انتظار می‌رود که سامسونگ در تابستان آینده (احتمالا مرداد) از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 رونمایی کند؛ اما تقریبا بسیار از مشخصات این دو اسمارت فون را می‌دانیم.

فیلپ فون جدید به تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شود که همراه با رم 8 گیگابایتی، قدرت لازم را تامین می‌کنند. این دستگاه در دو نسخه رم 128 و 256 گیگابایتی به بازار می‌آید.

آیس یونیورس از تاخوردگی کم‌عمق در گلکسی Z Flip 4 خبر داد

گفته می‌شود که نمایشگر داخلی این دستگاه 6.7 اینچی +FHD است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصاویر قاب‌ها مشاهده می‌کنید، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 4، کمی بزرگ‌تر از (1.9 تا 2.1 اینچ) نسل قبلی خواهد بود؛ اما تنظیمات دوربین، مشابه گلکسی زد فلیپ 3 است.

گلکسی زد فلیپ 3، محبوب‌ترین گوشی تاشوی در سه ماهه اول 2022 بود و گلکسی زد فولد 3 هم در رتبه دوم محبوب‌ترین‌ها قرار داشت. با این اوصاف، انتظارات از نسل جدید این گوشی‌ها بالاتر می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاخوردگی کم‌عمق نمایشگر گلکسی Z Flip 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر