;
coinex

پخش زنده ولز اوکراین 15 خرداد 1401 [همگروه ایران در جام جهانی]

پخش زنده ولز اوکراین 15 خرداد 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده ولز اوکراین را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال انتخابی جام جهانی از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده ولز اوکراین امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش ولز اوکراین به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی ولز اوکراین را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه ولز اوکراین را تماشا کنید.

پخش زنده ولز اوکراین 15 خرداد 1401

تیم ملی فوتبال اوکراین در دیداری حساس توانست در ورزشگاه «همپتون پارک» در گلاسکو، اسکاتلند را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به دیدار پایانی پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یابد.

پخش زنده ولز اوکراین 15 خرداد 1401
پخش زنده ولز اوکراین 15 خرداد 1401, پخش زنده ولز اوکراین, ولز اوکراین 15 خرداد 1401, همگروه ایران در جام جهانی, هم گروهی ایران در جام جهانی کیست, ایران در جام جهانی, جام جهانی, جام جهانی ۲۰۲۲, انتخابی جام جهانی, پخش زنده فوتبال, پخش زنده شبکه ورزش,

تیم ملی اوکراین قرار است هفته آینده در دیدار پایانی پلی‌آف اروپا با تیم ملی ولز رو به رو شود. برنده بازی اوکراین و ولز در جام جهانی قطر با تیم‌های آمریکا، انگلیس و ایران همگروه می‌شود. بازی تیم ملی فوتبال اوکراین و اسکاتلند در ابتدا قرار بود در ماه مارس برگزار شود، اما به دنبال حمله نظامی روسیه به اوکراین، این باز به تعویق افتاد.

ساعت ولز اوکراین کی است؟

ساعت بازی دو تیم اوکراین و ولز نیز 20:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده ولز اوکراین

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

پخش زنده ولز اوکراین 15 خرداد 1401 از شبکه ورزش

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر