;
coinex

افشای مشخصات و تصویر جدیدی از Moto G42

اخیرا شاهد افشای مشخصات و تصویر جدیدی از Moto G42 بوده‌ایم. برای بررسی مشخصات فنی احتمالی این میانرده جذاب با ما باشید.

موتورولا موتو جی 42 و مشخصات آن احتمالا برای کسی که روزانه اخبار فناوری را دنبال می‌کند پدیده غریبی نیست چراکه این گوشی تا اینجای کار بارها مورد افشای اطلاعاتی قرار گرفته است. ما تقریبا می‌دانیم این گوشی چه شکلی است و حتی اطلاعاتی از مشخصات فنی موتو G42 داریم. اما اخیرا شاهد افشای مشخصات و تصویر جدیدی از Moto G42 بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

افشای مشخصات و تصویر جدیدی از Moto G42

پیش از هرچیز مزیت تصویر و مشخصات فاش شده جدید اینکه گوشی موتورولا موتو G42 را از تمام زوایا نشان می‌دهد. تصویر جدید به خودی خود جز این چیزی جز اطلاع از ارائه گوشی در رنگ آبی با خود به همراه ندارد.

نکته مهمتر آخرین افشای اطلاعاتی اینکه با وجود اطلاع از تجهیز این دستگاه به اسنپدراگون 680، حال جزئیات بیشتری از مشخصات فنی دستگاه فاش شده است که نشان از مواجهه ما با یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2022 دارد.

این گوشی در قامت یک میانرده باکیفیت، به نمایشگری 6.4 اینچی از نوع OLED و با وضوح تصویر FHD پلاس تجهیز شده است و یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی دارد که همگی خوب هستند اما مشکل شاید مربوط به سرعت شارژ پایین 18 واتی باشد که برای چنین باتری بزرگی بسیار کم است.

افشای مشخصات و تصویر جدیدی از Moto G42

در بخش سخت‌افزاری انتظار می‌رود کوالکام اسنپدراگون 680 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده باشد. علاوه بر این در مورد دوربین احتمالا شاهد تعبیه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی هستیم که شامل سنسورهای اصلی 50 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی دستگاه نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات دستگاه نیز باید به حسگر اثرانگشت جنبی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و البته رابط کاربری MyUX مبتنی بر اندروید 12 اشاره کرد. تنها موضوع مبهم و نامشخص در حال حاضر موضوع قیمت و زمان عرضه رسمی است که احتمالا در زمان معرفی رسمی گوشی توسط موتورولا برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای مشخصات و تصویر جدیدی از Moto G42 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    موتورالله هرکی داشته راضیه ولی لامصب گیرنمیاد

    پاسخ