;
coinex

مهمانان فینال دوم جوکر فصل هفتم را بشناسید

رئالیتی شو جوکر از محبوب‌ترین برنامه‌های نمایش خانگی حال حاضر بوده فصل‌های فینال آن، توجه مخاطبان بیشتری را جلب کرده است. اخیرا اخباری درباره مهمانان فینال دوم جوکر در فصل هفتم به گوش می‌رسد.

اسامی مهمانان فینال دوم جوکر بالاخره پس از دو هفته انتظار منتشر شد. رئالیتی شو جوکر که هر هفته دوشنبه از شبکه‌ی خانگی پخش می‌شود، این هفته پخش قسمت دوم فینال را به تعویق انداخت.

گفته می‌شود این تعویق به احترام ریزش ساختمان متروپل در آبادان بوده است.

اسامی مهمانان فینال دوم جوکر و جزئیات پخش آن

طبق آخرین خبرها، مهمانان فینال دوم جوکر در فصل هفتم، جمعی از بهترین کمدین‌های شرکت کننده در فصول قبلی جوکر خواهند بود. با نوجه به تیزر رسمی منتشر شده، اسامی این مهمان‌ها به این شرح است: سیروس میمنت، حامد آهنگی، غلامرضا نیکخواه، سام درخشانی، یوسف صیادی، امیرمهدی ژوله، علیرضا استادی و هومن برق نورد.

فینال اول جوکر، با برنده شدن محمدرضا علیمردانی به پایان رسید و حالا منتظر رقابت مهمانان در فینال دوم فصل هفتم هستیم. این برنامه در نمایش خانگی بسیار موفق بوده و مخاطبین بسیاری را جذب کرده است. رئالیتی شو جوکر که تاکنون 6 فصل را به صورت هفتگی منتشر کرده، در حال حاضر با پخش قسمت‌های فینال، مخاطبان بیشتری را جذب خود کرده است. هنوز هیچ خبر و اطلاعاتی از تصمیم عوامل سازنده‌ی این برنامه در رابطه با توقف و یا ادامه‌ ساخت آن در آینده نیست.

سیروس میمنت و امیرمهدی ژوله اولین مهمانان فینال دوم جوکر

برنامه‌ی جوکر که چالش اصلی آن حول محور نخندیدن است، مجموعی از کمدین‌ها و چهره‌های شناس را به رقابت دعوت می‌کند. این مجموعه که از پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود به دست حامد میرفتاحی و احسان علیخانی کارگردانی می‌گردد. این مجموعه از آذر ماه 1400 پخش شد و توانست بسیار موفق ظاهر شود به طوری‌ که مخاطبین بسیاری در انتظار پخش هفتگی آن هستند.

تیم سازنده‌ی جوکر در صفحه‌ی رسمی خود، دلیل عدم پخش برنامه در دوشنبه 9 خرداد را چنین بیان کرد: جوکر این هفته پخش نمی‌شود، همدردیم با آبادان و داغداریم با هموطنان خوزستانی. این برنامه سیروس میمنت و امیرمهدی ژوله را به عنوان اولین مهمانان فاینال دوم جوکر در فصل هفتم معرفی کرد.

حامد آهنگی کارت جوکر را می‌گیرد

در فینال اول جوکر این کارت به رضا شفعیی‌جم رسید و در قسمت دوم حامد آهنگی صاحب این کارت می‌شود. در فینال دوم «جوکر» علاوه بر آهنگی ،امین حیایی، امیر مهدی ژوله، هومن برق نورد، رضا استادی، سام درخشانی، سیروس میمنت، رضا نیکخواه و یوسف صیادی حضور دارند.

در فینال اول این رئالیتی‌شو، محمدرضا علیمردانی برنده مسابقه شد. «جوکر» با اجرای سیامک انصاری و به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی تهیه و تولید می‌شود

مهمانان فینال دوم جوکر در یک نگاه

  • امین حیایی غلامرضا نیکخواه
  • هومن برق نورد
  • سام درخشانی
  • علیرضا استادی
  • یوسف صیادی
  • امیرمهدی ژوله
  • حامدآهنگی
  • سیروس میمنت

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره مهمانان فاینال دوم جوکر چیست؟ آیا شما نیز از علاقه‌مندان برنامه جوکر هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر