;
coinex

تاریخ رونمایی شیائومی Poco C40 مشخص شد

اخیرا تصویری منتشر شده که ظاهرا شبیه بنرهای رسمی است. در این بنر، اطلاعاتی از تاریخ رونمایی شیائومی POCO C40 فاش شده است.

تابه‌‌حال اطلاعاتی از مشخصات پوکو سی 40 منتشر نشده؛ اما گفته می‌شود که این دستگاه، ری‌برند شده از شیائومی ردمی 10C (نسخه جهانی) خواهد بود که مشخصات آن با ردمی 10 (نسخه هندی) یکسان است.

تاریخ رونمایی شیائومی POCO C40

همانطور که در بنر مشاهده می‌کنید، شیائومی پوکو سی 40 در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) رونمایی می‌شود. اما درباره مشخصات این اسمارت فون باید گفت که احتمالا ترکیبی از ردمی 10 سی و ردمی 10 خواهد بود.

تاریخ رونمایی شیائومی Poco C40 مشخص شد

این دو گوشی از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند؛ اما تفاوت‌هایی در سخت‌افزارهای آنها وجود دارد. پوکو C40 احتمالا به مشخصات ردمی 10 نسخه هندی نزدیک‌تر است؛ مخصوصا با توجه به اینکه نسبت به ردمی 10 سی نسخه جهانی، ویژگی‌های بهتری دارد؛ مثل باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی.

انتظار داریم که گوشی پوکو سی 40 از نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی 60 هرتزی راه‌اندازی شود. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی هم در قسمت ناچ قطره‌ای دستگاه قرار می‌گیرد.

از دیگر مشخصات دوربین پوکو C40 می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق اشاره کرد.

قلب تپنده این دستگاه هم احتمالا یک تراشه اسنپدراگون 680 با اتصال 4G خواهد بود. پوکو C40 احتمالا در دو نسخه رم 3 و 4 گیگابایتی، همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی UFS 2.2 عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند احتمالا از نصب دو سیمکارت، نصب میکرو اس‌دی کارت، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، مادون قرمز، رادیو FM، اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی، گوریلا گلس 3 و NFC بهره می‌برد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت شیائومی POCO C40 در دست نیست؛ اما با توجه به قیمت 150 یورویی ردمی 10 سی و قیمت ارزان‌تر ردمی 10 در هند، می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمتی در حدود 100 یورو برای این گوشی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی شیائومی Poco C40 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر