;
coinex

اپل سرویس buy now pay later را در Apple Pay راه‌اندازی می‌کند

اپل در WWDC 2022 از سرویس buy now pay later به عنوان جدیدترین سرویس کمپانی اپل در APPLE PAY رونمایی کرد. آیا خرید امکان اقساطی از شرکت اپل حقیقت دارد؟

سرویس buy now pay later به کاربران اجازه می‌دهد هزینه خرید‌های خود را به چهار قسمت تقسیم کنند و تا 6 هفته برای پرداخت آنها زمان دارند؛ بدون اینکه سود یا کارمزدی به آن اضافه شود.

جزئیات خرید اقساطی سرویس buy now pay later کمپانی اپل!

هنگامی که کاربران اقدام به خرید به روش «الان بخر، بعدا پرداخت کن» می‌کنند، گزینه انتخاب تقسیم هزینه را خواهند داشت. در صفحه خرید جزئیات پرداخت‌های فردی و زمان پرداخت آن مشخص می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد، خریدها را به صورت اقساطی پرداخت‌های جداگانه تقسیم کنند.

اپل سرویس "الان بخر، بعدا پرداخت کن" خود را در Apple Pay راه‌اندازی می‌کند

برنامه‌های پرداخت ماهانه نیز از طریق Apple Wallet یا همان کیف پول دیجیتالی مدیریت می‌شوند. این ویژگی همچنین در پلتفرم Apple Pay وجود دارد؛ به این معنی که قبلاً در برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر سرویس “الان بخر، بعدا پرداخت کن”  Apple Pay از ردیابی هوشمند سفارش برای خرید نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران ابن امکان را می‌دهد که به راحتی پرداخت اقساط سفارش‌هایشان را از اپلیکیشن Wallet مدیریت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سرویس “الان بخر، بعدا پرداخت کن” چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر