;
coinex

IQOO 10 Pro نخستین گوشی با شارژر 200 واتی خواهد بود

طبق گزارش‌ها، کمپانی vivo در حال کار بر روی یک شارژر 200 واتی است تا گوشی ویوو IQOO 10 Pro را به عنوان نخستین گوشی با شارژر 200 وات، به بازار عرضه کند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در چین، شارژی با توان خروجی 200 وات برای دستگاه‌های تلفن همراه، تائیده تولید گرفته و شرکت vivo اکنون شروع به تولید آن کرده است. به گفته‌ی Digital Chat Station، این استاندارد شارژ برای نخستین بار در گوشی هوشمند iQOO 10 Pro قرار می‌گیرد که احتمالا تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد.

IQOO 10 Pro رکورد دار قابلیت شارژ سریع جهان می‌شود؟

هنوز در صنعت جدید، شارژری که بتواند به 200 وات برسد، وجود ندارد. کمپانی Realme تولید شارژری را در دست دارد که  گفته می‌شود سرعت بین 100 و 200 وات را امکان‌پذیر می‌کند. البته این شارژر به خاطر ایمنی مصرف کننده و دلایل دیگر، در گوشی هوشمند Realme GT Neo3 به 150 وات محدود شد که هنوز هم سریع‌ترین سرعت شارژ جهان تا به امروز است.

ما انتظار داریم که این رکورد به زودی شکسته شود، زیرا شرکت‌ها همیشه در صدد کسب عنوان «اولین جهان» هستند تا در وب‌سایت‌های خود از این لقب برای بازاریابی استفاده کنند.

ویوو IQOO 10 Pro رکورد دار قابلیت شارژ سریع جهان می‌شود؟

ویوو در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی افزایش سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند داشته است. این شرکت اخیراً iQOO 9 را با سرعت شارژ سریع 120 واتی عرضه کرد که می‌تواند دستگاه را تنها در 18 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ کرد. اما به نظر می‌رسد که 120 وات برای این شرکت کافی نبود، اکنون شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ویوو IQOO 10 Pro، با پشتیبانی از شارژ سریع باسیم 200 واتی و شارژ سریع بی‌سیم 65 واتی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ظرفیت باتری ویوو IQOO 10 Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر