;
coinex

شاید دو دستگاه مک مینی جدید در کنفرانس WWDC 2022 رونمایی شود

فروشنده مجاز اپل، با انتشار تصاویری در B&H Photo، از دو دستگاه مک مینی جدید رونمایی کرد. احتمالا این دستگاه‌ها در رویداد WWDC معرفی شوند. با این خبر همراه ما باشید.

بر اساس شواهدات، انتظار می‌رود در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) در روز دوشنبه، دو مدل مک مینی جدید با نام‌های «مک مینی M2» و «مک مینی Tower» معرفی شوند.

دستگاه مک مینی جدید

فروشنده محصولات اپل، در وب‌سایت خود صفحه‌های جدیدی برای معرفی دستگاه مک مینی M2 (دارای تراشه M1 پرو) و مک مینی Tower (دارای تراشه M1 پرو) ایجاد کرده است که احتمال می‌رود مک مینی M2 در ماه اکتبر سال جاری به بازار عرضه شود.

دستگاه مک مینی جدید

در این صفحات، هیچ تصویری از مک مینی موجود نیست و جزئیات زیادی از آن‌ها به اشتراک گذاشته نشده است. بلکه فقط یک عنوان و متن با محتوای «آیتم جدید – به زودی» وجود دارد. هرچند نباید اطمینان زیادی به این وب‌سایت‌ها داشته باشیم، زیرا فروشندگان اپل تا پایان رویداد، اطلاعاتی در مورد محصولاتی که قرار است معرفی شوند، دریافت نمی‌کنند.

طبق گزارشات منتشر شده، اپل در حال حاضر بر روی 9 مک جدید با تراشه M2 کار می‌کند، ولی به نظر نمی‌رسد همه این مک‌ها به زودی معرفی شوند، اما انتظار می‌رود که دو محصول مک‌بوک ایر M2 و مک پرو در این رویداد معرفی شوند.

چیزی که بیشتر مردم انتظار دارند در روز دوشنبه شاهد رونمایی آن باشند، محصول مک پرو جدید است. اپل قبلا وجود مک پرو جدید را در پایان رویداد ماه مارس، تأیید کرده بود.

WWDC 2022، اولین رویداد حضوری اپل پس از کووید 19 خواهد بود که از رسانه‌ها و مطبوعات دعوت شده است تا از ویدیوهای مربوطه در محوطه در Apple Park، در روز دوشنبه 16 خرداد، دیدن کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دستگاه مک مینی جدید چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر