;
coinex

دیسکورد بورد ایپ یات کلاب (BAYC) هک شد

بر اساس تحقیقات OKHotshot، هکرها اکانت دیسکورد بورد ایپ یات کلاب را هک کردند. در این حمله 260 هزار دلار از دارایی‌های Yuga Labs به سرقت رفت.

هکرها در حملات جدید خود اکانت دیسکورد Boris Vagner، مدیر اجتماعی Yuga Labs را مورد هدف قرار دادند. Yuga Labs خالق توکن غیرمثلی معروف Bored Ape Yacht Club و پروژه OtherSide است. هکرها بیش از 145 اتریوم معادل 260 هزار دلار از دارایی‌های Yuga Labs را به سرقت بردند.

هک دیسکورد بورد ایپ یات کلاب

OKHotshot، کارآگاه بلاک چین و عضوی از جامعه رمزارزها، کاربران را از سرقت اخیر سرورد دیسکورد بورد ایت یات کلاب باخبر کرد. بر اساس تحقیقات OKHotshot، هکرها در حمله اخیر خود اکانت Discord بوریس واگنر، مدیر اجتماعی یوگا لبز را مورد هدف قرار دادند.

دیسکورد بورد ایپ یات کلاب (BAYC) هک شد

هکران پس از دسترسی کامل به حساب بوریس واگنر، اقدام به انتشار پیوندهای فیشینگ در گروه‌های رسمی BAYC ،Mutant Ape Yacht Club و Otherside کردند. بسیاری از قربانیان حملات هکری بورد ایپ یات کلاب تحت تأثیر پیام‌های هکران قرار گرفتند. پیام‌های جعلی شامل اهدای مجموعه‌های باارزش NFT به هولدرهای فعلی این پروژه می‌شد.

در ادامه OKHotshot، کیف پول‌های نگه‌دارنده‌های NFTهای به سرقت رفته را فاش کرد. دیسکورد بورد ایت یات کلاب در گذشته نیز هک شده بود.

سرقت 1.5 میلیون دلاری Moonbirds

Yuga Labs تاکنون به درخواست Cointelegraph برای توضیحات بیشتر در زمینه حملات هکری اخیر واکنش نشان نداده است. در 25 می (4 خرداد)، یکی از اعضای این پروژه 29 NFT با ارزش Moonbirds به ارزش 1.5 میلیون دلار را از دست داد.

میزان کل خسارت وارده طی حملات اخیر همچنان مشخص نیست. حملات گسترده‌ای که اخیرا در فضای رمزارزها به خصوص حوزه توکن‌های غیرمثلی صورت می‌گیرد، زنگ خطری برای صاحبان NFT به شمار می‌رود. این افراد می‌بایست حین استفاده از پلتفرم‌های شخص ثالث و مشاهده لینک‌های مشکوک احتیاط لازم را به خرج دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هک دیسکورد بورد ایپ یات کلاب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر