;
coinex

تماشا کنید: رندرهای شیائومی 12 اولترا طراحی این گوشی را به رخ می‌کشند

شیائومی تاکنون چند گوشی از سری 12 را روانه بازار کرده؛ با این حال، بزرگ‌ترین و گران‌ترین این خانواده هنوز رونمایی نشده است. خوشبختانه، با انتشار تصاویری جدید از رندرهای شیائومی 12 اولترا ، اکنون می‌دانیم که باید منتظر چه چیزی باشیم.

به لطف افشاگر قابل اعتماد، Steve Hemmerstoffer، تصاویری از رندرهای شیائومی 12 اولترا را در اختیار داریم. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی دارای یک ماژول دوربین بسیار بزرگ در پنل پشتی است.

رندرهای شیائومی 12 اولترا

شیائومی 12 اولترا مثل شیائومی می 11 اولترا که سال گذشته راه‌اندازی شد، دارای یک ماژول دوربین برآمده است که تقریباً یک سوم قسمت پشتی گوشی را اشغال می‌کند. روی جزیره دوربین، هفت بریدگی را می‌بینیم که چهار تای آن لنز و سه تای آن سنسور است. به نظر می‌رسد لنز پایینی، سیستم زوم پریسکوپ باشد.

تماشا کنید: رندرهای شیائومی 12 اولترا طراحی این گوشی را به رخ می‌کشند
انتظار داریم که سخت‌افزار موجود در این سیستم دوربین، از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برخوردار شده باشد؛ هرچند که تابه‌حال، جزییات دقیقی از مشخصات دوربین فاش نشده است. رایج‌ترین شایعه این است که اکثر سخت‌‌افزارهای این گوشی با نسل قبلی یکسان هستند. البته گفته می‌شود که این دستگاه به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود که حتی با وجود تغییرات اندک در بخش سخت‌افزارهای دوربین، می‌تواند کارایی بهینه‌تری در بخش تجربه کاربری دوربین داشته باشد.

تماشا کنید: رندرهای شیائومی 12 اولترا طراحی این گوشی را به رخ می‌کشند
اما درباره سایر مشخصاتی که در رندرهای شیائومی 12 اولترا فاش شده، باید به نمایشگر آن اشاره کرد که بریدگی دوربین سلفی به زیبایی روی آن قرار گرفته است. تاکنون اطلاعات دقیقی از جزییات مشخصات نمایشگر این گوشی فاش نشده، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که از رزولوشن 1440 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.
این رندرهای شیائومی 12 اولترا در ابعاد 161.9×74.3×9.5 میلی‌متر و وزن 234 گرمی طراحی شدند.
گفته می‌شود که این گوشی در تیر یا اوایل مرداد ماه رونمایی می‌شود. احتمالا تا تاریخ رونمایی رسمی، اخبار بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای شیائومی 12 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر