;
coinex

پیشنهاد ازدواج به امبر هرد توسط یک مرد عربستانی

خبر پیشنهاد ازدواج به آمبر هرد توسط یک مرد عربستانی در اینستاگرام، تنها پس از گذشت چند روز از رای دادگاه که علیه هرد صادر شد، در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کرد.

امبر هرد و جانی دپ، دو هنرپیشه آمریکایی پس از مدت‌ها آشنایی، در سال 2015 با هم ازدواج کردند. گفتنیست که در ابتدا رابطه هرد و دپ بی سر و صدا پیش رفت و مراسم ازدواج آنان نیز در خانه مشترک خودشان در لس‌آنجلس برگزار شد. پس از گذشت چند ماه از ازدواج آن‌ها، امبر هرد در سال 2016 ادعا کرد که جانی دپ در طول رابطه، از او سواستفاده فیزیکی کرده است و به همین علت خواستار جدایی از جانی دپ شد.

ماجرای جدایی و شکایت این دو نفر از یکدیگر، تا امسال هم طول کشید؛ تا اینکه همین چند روز پیش بالاخره پس از برگزاری چند جلسه دادگاه و تلاش‌های بسیار وکلا و تیم هر دو بازیگر، رای دادگاه به نفع جانی دپ صادر شد و امبر هرد به پرداخت 15 میلیون دلار به جانی دپ محکوم شد.

پیشنهاد ازدواج به آمبر هرد توسط یک مرد عربستانی در اینستاگرام

طبق گزارشات منتشر شده، مدتی پس از پایان داداگاه جنجالی امبر هرد و جانی دپ، یک مرد عربستانی در پیام اینستاگرامی از امبر هرد درخواست کرد تا با او ازدواج کند. این مرد عربستانی در پیام صوتی که برای صفحه اینستاگرامی امبر هرد فرستاد، از این بازیگر زن درخواست کرد که با او ازدواج کند تا بتواند زندگی سابقش را جبران کرده و زندگی او را سرشار از شادی و نشاط کند. این درحالیست که صفحه اینستاگرام امبر هرد بیش از 5 میلیون دنبال‌کننده دارد.

پیشنهاد ازدواج به امبر هرد توسط یک مرد عربستانی

این مرد در پیام صوتی‌ خطاب به هرد گفت: «امبر … از آنجایی که همه درها به روی تو بسته شده است، هیچ‌کسی را جز من نداری که از تو مراقبت کند. من متوجه شده‌ام که برخی افراد از تو متنفرند و برایت قلدری می‌کنند، بنابراین تصمیم گرفتم با تو ازدواج کنم. خداوند به هر دو ما برکت دهد. تو یک نعمتی، اما مردم قدر تو را نمی‌دانند. من از آن پیرمرد بهترم.»

گفتنیست که تا به الان این پیام، تنها در 14 ساعت نزدیک به 100 هزار بازدید داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد پیشنهاد ازدواج به آمبر هرد توسط یک مرد عربستانی چیست؟ چقدر احتمال می‌دهید که این موضوع نمایشی باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر