;
coinex

اولین تصاویر از بازی Call of Duty: Warzone Mobile را ببینید

چندین اسکرین شات از نسخه موبایل بازی Call of Duty: Warzone Mobile به‌صورت آنلاین فاش شده است. این تصاویر، گولاگ، مرکز شهر و موارد دیگر را نشان می‌دهند.

اکتیویژن در ماه مارچ اعلام کرد که در حال کار بر روی نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone Mobile است؛ بازی رایگانی که در مارچ 2020 منتشر شد و 100 میلیون بازیکن را در 13 ماه بر روی پلتفرم‌های مختلف جذب کرد. این بازی که در سبک بتل رویال ساخته شده است، در طول این دو سال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را پشت سر گذاشت، اما با این حال همچنان در لیست بهترین بازی‌های این سبک قرار دارد.

تصاویر بازی Call of Duty: Warzone Mobile

کاربر توییتر CoD_Perseus که پیشتر برای فاش کردن محتواهای Call of Duty معروف شده است، اسکرین‌ شات‌هایی از بازی Call of Duty: Warzone Mobile را منتشر کرده است که چند لوکیشن از این بازی را نشان می‌دهد. اولین تصویر هواپیمای این بازی را نشان می‌دهد که در آسمان قرار دارد و لحظه پریدن بازیکن است. تصویر دوم گولاگ را نشان می‌دهد. گولاگ محلی است که بازیکنان پس از اولین بار مردن در بازی به آن‌جا فرستاده می‌شوند. تصاویر بعدی ظاهرا مناطق مختلف نقشه اصلی Verdansk را نشان می‌دهد.

هم اکنون این بازی در حالت تست آلفا قرار دارد و سازندگان مشغول ارسال ایمیل دعوت‌نامه به بازیکنان منتخب هستند. اکتیویژن اعلام کرد که تست آلفای این نسخه محدود است و آن‌ها با این تست به‌دنبال رفع مشکلات بازی و همچینین بازخوردهای بازیکنان هستند. در ادامه این کمپانی اعلام کرد که ماموریت ما با Project Aurora (اسم رمز بازی Call of Duty: Warzone Mobile) گرد هم آوردن دوستان، خانواده‌ها و مردم در سراسر جهان در جامعه جهانی است که متشکل از بازیکنان مختلف هستند و یک بازی اکشن در سبک بتل رویال را در نهایت کیفیت بر روی پلتفرم موبایل تجربه می‌کنند. بازی Call of Duty: Warzone Mobile  تجربه جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

اکتیویژن قصد دارد در آینده موقعیت‌های بیشتری را برای تست نسخه موبایل Warzone برای بازیکنان فراهم کند. همچنین این شرکت در آگوست گذشته یک استودیوی داخلی بازی‌سازی موبایلی به نام Solid State تشکیل داد که در توسعه بازی‌های جدید در سری Call of Duty تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر اخبار بیشتر از بازی Call of Duty: Warzone Mobile هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: videogameschronicle

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    من گیم پلیشو دیدم واقعا مسخره بود به کالاف موبایل نمیرسید

    پاسخ

    هنوز کاملش نیومده صبر کن کاملش بیاد پشمات بریزه

    پاسخ

    سلام درسته که میگن میتونی گان لجند و متیکارو انتقال بدی به وارزون؟

    پاسخ

    نه قراره کالاف دیوتی موبایل جدا از وارزون فعالیت کنه هنچین اتفاقی نمیوفته کلا پلتفرمشون فرق داره

    پاسخ

    نه بابا مگه عقلشونو سر راه گذاشتن اکتیویژن پول پرست هیچ وقت همیچن کاری نمیکنه

    پاسخ