;
coinex

فرآیند دریافت وام در پلتفرم لندو آنلاین شد

تمام مراحل دریافت وام در پلتفرم لندو بعد از عقد قرارداد بین این پلتفرم و بانک آینده به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین درآمده است.

روابط عمومی لندو اعلام کرد که در پی عقد قرارداد با بانک آینده در راستای اعطای وام، دریافت وام از لندو کاملا به صورت آنلاین درآمده و تمام مراحل آن از درخواست تا امضای الکترونیک غیرحضوری خواهد بود.

دریافت وام در پلتفرم لندو ؛ ویژگی‌های دریافت وام آنلاین

از ویژگی‌های دریافت وام در پلتفرم لندو به صورت آنلاین، می‌توان به این اشاره کرد که اکنون همه افراد از همه شهرها می‌توانند نسبت به دریافت وام از لندو اقدام کنند. همچنین به نظر می‌رسد با توجه به آنلاین بودن مراحل درخواست وام، هزینه‌های عملیاتی از این فرایند حذف شدند.

دریافت وام در پلتفرم لندو (ویژگی‌های دریافت وام آنلاین)

باید توجه داشت که روند دریافت وام آنلاین و تماما غیرحضوری، مدت زمان وام‌دهی را از دو هفته به پنج روز کاهش می‌دهد که این ویژگی تمام وام‌های آنلاین است. از موارد مفید وام‌دهی آنلاین، کمکی است که در راستای حفظ محیط زیست انجام می‌شود.

زیرا تمامی اقدامات حذف نیاز به مراجعه حضوری، پیک شرکت به آدرس وام‌گیرنده، سرویس‌دهی به کل کشور، حذف نیاز به امضای فیزیکی فرم‌ها و قراردادهای متعدد، حذف هزینه عملیاتی درخواست وام برای وام‌گیرنده و حذف کاغذ، گامی در راستای حفظ محیط زیست خواهد بود.

قبل از اقدام لندو برای ایجاد وام تماما آنلاین، این پلتفرم با حذف شرط ارائه ضامن، عدم نیاز به ارائه چک و تنها با گرفتن یک سفته، مراحل دریافت وام را تسهیل بخشیده بود. اکنون پلتفرم لندو با طراحی زیرساخت‌های لازم تمام مراحل دریافت وام و حضور فیزیکی را آنلاین کرد.

تحول بزرگی در صنعت وام‌دهی و لندتک ایجاد شده

مدیرعامل لندو، امیر حق‌رنجبر، اعطای وام آنلاین را تحولی بزرگ می‌خواند؛ وی گفت:

تا به امروز لندتک‌ها بخش درخواست وام توسط مشتریان را از حضور در شعبه به حالت آنلاین تبدیل کرده بودند؛ اما امضای قراردادها، دریافت و امضای سفته هنوز به شکل فیزیکی انجام می‌شد. از امروز تحول بزرگی در صنعت وام‌دهی و لندتک ایجاد شده و برای اولین بار، امضای قراردادهای تسهیلات از حالت سنتی به امضای الکترونیکی تغییر کرده است. این تغییرات شامل تهیه و امضای سفته نیز می‌شود که به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

تحول بزرگی در صنعت وام‌دهی و لندتک ایجاد شده

حق رنجبر افزود:‌ «امضای الکترونیکی باعث کاهش زمان دریافت تسهیلات به پنج روز و افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصرف حجم بالایی از کاغذ نیز می‌شود. تا بیش از این برای هر درخواست حدود 20 ورق کاغذ مصرف می‌شد که با استفاده از روش تماماً آنلاین، این عدد به صفر می‌رسد.»

فرایند دریافت وام در لندو به چه صورت است؟

در فرایند دریافت وام آنلاین از لندو، فرد متقاضی با مراجعه به سایت این شرکت، ثبت نام می‌کند. بعد از ثبت‌نام با بارگذاری مدارک لازم و گذراندن مرحله اعتبارسنجی‌ (در صورتی که بر اساس قوانین بانک مرکزی واجد شرایط گرفتن وام باشد)، تا سقف 20 میلیون تومان با سود بانکی 18 درصد، وام خرید کالا یا خدمات دریافت می‌کند.

بازپرداخت این اقساط نیز در بازه‌های 6 الی 12 ماهه خواهد بود و افراد می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو، محصولات و خدماتی همچون موبایل و لپ‌تاپ، لوازم خانگی، تورهای مسافرتی، بیمه، دوره‌های آموزشی و غیره را به‌صورت قسطی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید

نظر شما دربارهفرایند دریافت وام در لندو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام. لندو یک سیستم کلاه برداری به روش جدیده. و طوری با شما قرارداد میبنده که جای هیچ شکایتی نداشته باشی. من ۱ بار از این سایت استفاده کردم با مشکلات زیاد آخر مجبور به خرید کالایی شدم که نیاز نداشتم. نمیدونم چرا یک بار دیگه این اشتباهو تکرار کردم و به این کلاه بردارها اطمینان کردم. میخواستم یه ایکس باکس بخرم انقدر عقب انداختند که ۲ میلیون گرون شد. گفتم کنسلش کنید گفتند اون قسط اولی که پرداخت کردی بابت کارمزد برمیداریم. یعنی به همین راحتی ۳ میلیون ضرر.

    پاسخ