;
coinex

زمان پخش فینال عصر جدید چه زمانی است؟

با پایان مرحله نیمه‌نهایی فصل سوم مسابقه «عصر جدید»، در روز بیست و یکم و بیست و دوم خرداد ماه، افرادی که به فینال عصر جدید راه پیدا خواهند کرد، مشخص می‌شوند. برای اطلاع از زمان پخش فینال عصر جدید با ما همراه شوید.

در آخرین قسمت مرحله نیمه‌نهایی فصل سوم مسابقه عصر جدید که با حضور 5 شرکت‌کننده در روز یکشنبه مورخ 8 خرداد ماه برگزار شد، مجموعا 12 گروه با رای داوران این فصل به مرحله نظرسنجی مردمی راه پیدا کردند تا این بار مردم با رای‌های خود، گروه‌هایی که به فینال عصر جدید می‌روند را انتخاب کنند.

زمان پخش فینال عصر جدید

مردم تنها تا روز دوازدهم خرداد مهلت داشتند از بین 12 گروه و یا افراد منتخب از جمله «آنیسا و ستیلا»، «گروه ترانه»، «گروه دپا»، «گروه پهلوانک‌های ایران زمین»، «گروه کاکتوس»، «پیمان ابراهیمی»، «ساینا شیخی»، «گروه جنگجویان وشو»، «احسان یاسین»، «گروه زاگرس»، «علی طولایی» و «دختران خورشید» با رای‌های خود 6 گروه را راهی فینال فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید کنند. این گروه‌ها درواقع با رای داوران، امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به این مرحله راه یافتند. پس از آن مردم با رای‌های خود افراد و گروه‌های منتخب که به مرحله فینال خواهند رسید را انتخاب می‌کنند.

فینال عصر جدید

نظرسنجی دو روز پیش یعنی در روز پنجشنبه 12 خرداد به پایان رسیده است. به گفته‌ی احسان علیخانی، فیلم‌برداری و ضبط برنامه معرفی فینالیست‌ها در همان روز انجام شده و این بخش هیجان‌انگیز در دو قسمت پخش خواهد شد.

حال با توجه به اینکه امروز و فردا مصادف با ایام سوگواری است، این دو قسمت که مربوط به معرفی فینالیست‌ها است، در این هفته پخش نخواهد شد و به روزهای شنبه و یکشنبه مورخ بیست و یکم و بیست و دوم خرداد، موکول می‌شود.

همزمان با آغاز سال 1401، فصل سوم عصر جدید به کارگردانی و اجرا احسان علیخانی و داوری امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی‌های این مسابقه، قرار است برندگان فصل سوم در روز عید سعید خم، معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد زمان پخش فینال عصر جدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    من کاملا با همتون مخالفم
    امیدوارم عصرجدید سال بعد و بعد تر ساخته شه
    بلکه همه استعدادهای کشورمون شکموفا شه
    هیچوقتم واسه طرفدارایه پرو پاقرص،عصرجدید تکراری نمیشه!

    پاسخ

    انشاالله دیگه برنامه ی عصر جدید ساخته نشه چون هم خیلی تکراری وهم خیلی مزخرفه بخصوص قسمت‌های گروه‌های ورزشی

    پاسخ

    منم باشما دوست عزیز موافقم عصر جدید خوبه اما این خانمهای که میان حرکت ورزشی میزنند خیلی افتضاح و مضخرف هستند امیدوارم تا فصل بعدش یا آنها نباشند یا حداقل کمتر باشدند

    پاسخ

    وهمینطور داور ژاله صامتی همش بهمینا رای سفید میده و امیدوارم ایشونم بره

    پاسخ