;
coinex

تعداد توسعه دهندگان اپل به 34 میلیون نفر رسید

همانطور که می‌دانید رویداد WWDC 2022 اپل، امشب ساعت 9:30 به وقت ایران، آغاز شد. در این رویداد اپل اعلام کرد که تعداد توسعه‌دهندگانش، 34 میلیون نفر شده است. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات تعداد توسعه دهندگان اپل آشنا شویم.

اپل از هنگام شروع این رویداد، آمارهایی از دستاورد خود ارائه می‌دهد تا مردم دنیا با آخرین دستاوردهای اپل آشنا شوند. مدیر عامل این شرکت، تیم کوک، در ابتدای سخنرانی خود در مورد تعداد توسعه‌دهندگان اپل صحبت کرد و آماری را برای آن ارائه داد.

تعداد توسعه دهندگان اپل

بنابر اظهار کوپرتینویی‌ها، تعداد توسعه‌دهندگان این پلتفرم به 34 میلیون نفر می‌‎رسد. سیستم عامل مک، iOS و دیگر سیستم‌ها، شامل توسعه‌دهندگان اپل هستند. این شرکت، تعداد توسعه دهندگان را افتخاری برای خود می‌داند و آن را به عنوان اتفاق بزرگ در جامعه توسعه‌دهندگان آینده اکوسیستم، قلمداد می‌کند.

تعداد توسعه دهندگان اپل

تیم کوک در بین سخنرانی خود بیان می‌کند:

طبق انتظار اپل، توسعه‌دهندگان بسیاری با رویداد WWDC در تعامل خواهند بود و خوشحالیم که اعلام کنیم در حال حاضر تعداد جامعه توسعه‌دهندگان اپل به 34 میلیون نفر رسیده است. رویداد WWDC برای تمام توسعه‌دهندگان رایگان خواهد بود.

می‌دانیم که اپل سهم کمتری از بازار کامپیوترهای رومیزی را به خود اختصاص داده، اما تعداد کاربران موبایل و تبلت آنان بیش از حد تصور است. در حقیقت، سهم بازار زیادی از دنیای گوشی و تبلت، به شرکت اپل تعلق دارد. با نگاهی به این موضوع، به سادگی می‌توانیم به این نکته پی ببریم که اپل می‌تواند، سیل عظیمی از کاربران را در دنیای کامپیوتر نیز با خود همراه کند. 34 میلیون توسعه‌دهنده اتفاق بسیار بزرگی برای کوپرتینویی‌ها به شمار می‌آید. البته این اتفاق بزرگ، باید زنگ خطری برای ردموند و مانتن‌ویو باشد.

نظر شما در مورد تعداد توسعه دهندگان اپل و رویداد WWDC اپل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر