;
coinex

نخستین پوستر رسمی از سریال I Am Groot مارول را تماشا کنید

دیشب مارول، اولین پوستر سریال I Am Groot را منتشر کرد. در این پوستر، بچه درختی را درحال ریلکس کردن و گوش دادن به آهنگ مشاهده می‌‎کنیم. همزمان با پخش این پوستر، تاریخ پخش این سریال نیز مشخص شد. با این خبر همراه ما باشید تا نخستین پوستر رسمی از سریال I Am Groot مارول را تماشا کنیم.

ده سال از زمانی که Guardians of the Galaxy در فیلم نخست خود، شخصیت گروت با دوبلوری «وین دیزل» را به ما شناساند، می‌گذرد. شاید دوباره وقتش رسیده باشد که با شخصیت جذاب بچه درخت در فیلم I am Groot وقت بگذرانیم.

نخستین پوستر رسمی از سریال I Am Groot

همانطور که می‌دانید در فیلم اول، گروت خود را قربانی کرد و از همان زمان تا موعد پخش دو فیلم Avengers: Infinity War و Endgame، مجددا به همان شخصیت در نوجوانی خود تبدیل شد؛ با این حال شخصیت بامزه و جذاب فیلم Guardians of the Galaxy 2، بیشتر سر و صدا کرد و محبوب مردم و مخاطبان‌اش گشت.

نخستین پوستر رسمی از سریال I Am Groot

این سریال (I am Groot)، سریالی گردآوری شده از بخش‌های انیمیشنی نسبتا کوتاه از فصل دوم نگهبانان کهکشان است که به خوبی این مطلب را بیان می‌کند که در زمانی که نگهبانان، با چالش‌هایی بزرگ و حائز اهمیت، دست و پنجه نرم می کردند، بچه گروت چه مشکلات و مصیبت‌های دردناکی را از سر باز می‌کرد!

در اولین پوستری که از این سریال کوتاه پخش شد، ‌‌بچه درختی را می‌بینیم که در حال استراحت و هدفون به گوش، دراز کشیده است و موسیقی را با لذت گوش می‌دهد، درحالی که دو موجود عجیب و غریب به او نگاه می‌کنند.

تاریخ درنظرگرفته شده برای پخش این فیلم، زیر پوستر آن نوشته شده است. 10 آگوست 2022، یعنی نوزدهم مرداد ماه 1401 (تاریخی مصادف با یک هفته مانده به موعد پخش سریال  She-Hulk: Attorney at Law) تاریخ پخش این سریال خواهد بود. حال که بنر منتشر شده است، بعید نیست که مارول در همین هفته تریلری از فیلم، پخش کند. البته این موضوع بستگی به تصمیم و استراتژی وی دارد.

گفتنی‌ است سریال I Am Groot، اولین ماموریت نگهبانان کهکشان در سال جاری، در دیزنی پلاس پخش خواهد شد. دومین پروژه این گروه، قسمت تعطیلات Guardians of the Galaxy است که در کریسمس پخش می‎‌شود.

نویسنده و کارگردان این قسمت خاص، جیمز گان بوده و در طول تولید قسمت سوم از سری فیلم‌های اصلی کلید خورده و ساخته شده است؛ از این رو، یک پیش درآمد جذاب برای قسمت‌هایی خواهد بود که در لیست پخش روزهای آینده قرار دارند. گروت در صحنه‌های تماشایی Thor: Love & Thunder با دیگر نگهبانان ظاهر خواهد شد و روشن است که نقش کمتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نخستین پوستر رسمی از سریال I Am Groot چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر