;
coinex

10 دلیل که چرا اجاره اقامتگاه با پینورست از ماندن در هتل بهتر است

10 دلیل که چرا اجاره اقامتگاه با پینورست از ماندن در هتل بهتر است ؛ یکی از سوال‌هایی که زیاد پرسیده می‌شود و احتمالا از شما هم قبلا پرسیده شده این است که دریا و ساحل را دوست دارید یا جنگل سرسبز؟

اگر جواب دادن به این سوال برایتان سخت است احتمالا بهتر است جایی را انتخاب کنید که هر دوی آنها را داشته باشد. رامسر هر دو را به قشنگ‌ترین شکل دارد و عروس مازندران است. دیگر وقتی به شهری لقب عروس می‌دهند خودتان بدانید که با چه شهر زیبایی طرف هستید.

پس اگر تصمیم دارید که در روزهای آینده برنامه سفر بچینید حتما رامسر را در ابتدای لیست قرار دهید. خواندن این مطلب را هم از دست ندهید چون می‌خواهیم به شما یک سری نکات و دلیل بگوییم که چرا باید جای ماندن در هتل سراغ اجاره اقامتگاه بروید. در ضمن ما در سایت اینترنتی پینورست‌ به شما کمک می‌‌کنیم تا اقامتگاه مناسب را هم به‌راحتی پیدا کنید.

۱۰- فضا، فضا و فضای بیشتر

معمولا بیشتر هتل‌ها مجموعه‌ای از چندین اتاق‌ تقریبا کوچک هستند؛ یک اتاق تقریبا 15 متری با تخت‌خواب، صندلی، یخچال کوچک و گاهی هم یک تلویزیون. یعنی در واقع شما فقط می‌توانید از اتاقتان برای خواب و استراحت استفاده کنید.

اما اجاره اقامتگاه به شما فضای بیشتری می‌دهد. اگر در سفرتان به رامسر آپارتمان اجاره کنید که دقیقا حس می‌کنید در خانه خودتان هستید. با رزرو ویلا رامسر هم یک فضای بزرگ با حیاط بزرگ اختصاصی در اختیار دارید و می‌توانید از هوای خنک شمال لذت ببرید.

۹- هزینه کمتری پرداخت کنید

اگر اهل سفر باشید و پیش از این در هتل هم اقامت کرده باشید باید خیلی خوب از حدود قیمت هتل‌ها باخبر باشید. اگر بخواهید در یک هتل لوکس با امکانات عالی اقامت کنید خب معلوم است که باید هزینه زیادی بپردازید. هتل‌هایی با قیمت‌های کم و به‌صرفه هم خب مشخصا امکاناتی در حد همان هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما می‌دهند.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بیشتر از هتل‌های معمولی و کمتر از هتل‌های لوکس یک اقامتگاه خوب با همه امکاناتی که نیاز دارید اجاره کنید و از سفرتان‌ لذت ببرید.

۸- هر وقت دوست داشید کارهایتان را انجام دهید

زمانی که در هتل اقامت دارید تقریبا در قید و شرط یک سری محدودیت‌های زمانی هستید. برای مثال در همه هتل‌‌ها صبحانه در یک بازه زمانی مشخص سرو می‌شود. پس اگر نمی‌‌خواهید آن را از دست دهید باید حتما سر ساعت مشخصی بیدار شوید و به رستوران بروید.

اما با رزرو ویلا و آپارتمان می‌توانید هر زمانی که دلتان خواست بیدار شوید و برای صبحانه یا ناهار برنامه‌ریزی کنید. اگر اهل آشپزی هستید می‌توانید خودتان دست به‌کار شوید اگر هم نه که می‌توانید از بین رستوران‌ها و کافه‌های مختلف انتخاب کنید.

۷- می‌خواهید حیوان خانگیتان هم همراه شما باشد؟

10 دلیل که چرا اجاره اقامتگاه با پینورست از ماندن در هتل بهتر است

برای کسانی که حیوان خانگی دارند معمولا خیلی مهم است که حیوان خانگیشان هم در سفر همراه آنها باشد. ولی خب هیچ هتلی این اجازه را به شما نمی‌دهد که حیوان خانگی خودتان را به داخل فضای هتل و اتاق بیاورید.

خیلی از صاحبان اقامتگاه‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که حیوان خانگیتان را هم به درون خانه بیاورید. پس اگر شما هم دوست دارید که در سفر حیوان خانگیتان را همراه ببرید بهترین کار این است که سراغ اجاره آپارتمان و ویلا در رامسر بروید.

شما می‌توانید در پینورست‌ با انتخاب دسته‌بندی «امکان همراه داشتن حیوان خانگی» به‌راحتی از بین اقامتگاه‌های گلچین شده انتخاب کنید.

۶- هزینه‌های اضافی شما را غافلگیر نمی‌کند

وقتی شما از جایی مثل پینورست‌ اقامتگاه اجاره می‌‌کنید فقط یک هزینه مشخص که شامل همه امکانات موجود در آن هم می‌شود می‌پردازید و نیازی نیست که برای هر چیز به‌صورت جداگانه هزینه‌ای پرداخت کنید.

یعنی نیازی نیست که بعد از پایان اقامتتان هزینه‌ای جدا برای اینترنت، پارکینگ و … که خیلی از هتل‌ها در فاکتور می‌آورند بپردازید.

۵- حس می‌کنید در خانه خودتان هستید

آپارتمان‌ها و ویلاهایی که پینورست‌ برای شما گلچین کرده دقیقا مثل خانه خودتان هستند. یعنی آنها همه چیزهایی که انتظار دارید در یک خانه وجود داشته باشد را دارند؛ وسایل کامل آشپزخانه، مبلمان، ماشین لباس‌شویی و … .

وجود این وسایل مخصوصا اگر با خانواده و برای چند روز سفر کرده باشید به همه احساس راحتی بیشتری می‌دهد.

۴- تعدادتان زیاد است؟

اگر تصمیم دارید به‌صورت گروهی سفر کنید که حتما باید به‌فکر اجاره‌ اقامتگاه باشید. چون اگر بخواهید در هتل اتاق بگیرید که اتاق‌ها معمولا ۲ نفره و گاهی هم ۳ نفره هستند. پس یعنی باید اتاق‌های زیادی رزرو کنید که خب مشخص است هزینه‌هایتان می‌رود بالا و مجبور می‌شوید از دیگر هزینه‌های سفر بزنید.

اجاره آپارتمان و ویلا در رامسر دو خوبی دارد؛ یکی اینکه همه می‌توانید در کنار هم باشید جای اینکه هر کس در یک اتاق جداگانه باشد. یکی هم اینکه می‌توانید هزینه کلی را بین افراد تقسیم کنید و هر کسی یک مقدار کمی را بپردازد.

۳- فضای شخصی خودتان را دارید

در هتل‌ خیلی خبری از فضای شخصی نیست. یعنی چندین اتاق در کنار هم قرار دارند و درب‌ها روبه‌روی هم باز می‌شوند. فضاهای مثل راهروها، لابی، محوطه و … هم که برای همه مشترک است و شما با افراد زیادی برخورد خواهید داشت. مشخص است که سروصدا هم در همچین مکانی زیاد است.

شما با اجاره اقامتگاه با هیچ کدام از مسائل بالا سروکله نمی‌زنید و راحت هستید.

۲- محل را خودتان انتخاب کنید

هر شهری یک تعداد محدودی هتل دارد و این تعداد در شهرهای کوچک مثل رامسر کمتر هم می‌شود. منظورمان این است که اگر بخواهید در هتل بمانید خیلی حق انتخابی درمورد محل قرارگیری هتل ندارید.

موقع اجاره آپارتمان و ویلا تقریبا دستتان در انتخاب محل خانه باز است؛ یعنی می‌‌توانید تصمیم بگیرید که نزدیک دریا باشید یا مرکز خرید و تفریحی یا جنگل و کوه.

۱- خیلی بیشتر از یک منظره جنگل یا دریا نسیبتان می‌شود

اگر در هتل بمانید نهایت یک منظره خوب به جنگل یا دریا داشته باشید. اما در مورد اجاره اقامتگاه همه چیز فرق می‌کند. دلتان می‌خواهد در یک ویلای قدیمی با معماری متفاوت بمانید؟ یا ویلاهای مدرن و امروزی را ترجیح می‌دهید؟

امکاناتی مثل استخر خصوصی در فضای باز یا سرپوشیده، میز بیلیارد، حیاط باصفا و تراس، فوتبال‌دستی و … هم چیزهایی است که با اجاره اقامتگاه می‌توانید داشته باشید.

پینورست‌؛ بهترین سایت برای اجاره ویلا و آپارتمان در رامسر

10 دلیل که چرا اجاره اقامتگاه با پینورست از ماندن در هتل بهتر است

پینورست‌ ‌به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی راحت و سریع از بین بهترین ویلاها و آپارتمان‌های گلچین شده انتخاب کنید. می‌توانید در صفحه هر اقامتگاه اطلاعات، امکانات و تصاویر را ببینید و نظرات را بخوانید و با خیال راحت انتخاب کنید.

تیم پشتیبانی پینورست‌ به‌صورت ۲۴ ساعته از قبل نهایی کردن رزرو و بعد از خارج شدن از اقامتگاه حواسش به شماست تا حتی کوچکترین مشکلی در پروسه اقامت شما پیش نیاید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر